November 20, 2010

MAKAN COLEK - PCB

Raya Haji yg ke Dua nampaknya hari ni..alhamdulillah aku masih lagi bernafas dan diberikan kesihatan yg baik.....alhamdulillah semoga Allah panjangkan usia aku ..untuk aku terus menjaga anak2 aku dengan baik sehingga berjaya dan berbakti kepada suami aku lah.hehe

Nampaknya Raya Haji tahun ni adalah Raya Haji yg paling membosankan dalam hidup aku.yelah mana tak nya..aku beraya tanpa ibu tersayang disisi aku..dan aku juga tak sabar2 nak menunggu kepulangannya..ada 12 hari sahaja lagi mak aku akan balik dari Tanah Suci..semoga Allah melindungi ibuku daripada perkara2 yg tidak diingini hendaknya..amin...

Hari Raya jugak aku dan HB serta anak2 tak tahu kemana harus aku pergi dan tak tahu arah tuju.huhuhuuhu sedihnya...kalau mak aku ada mesti best...mesti ramai tetamu2 yg datang keumah aku.huhuhuhu..saudara mara aku plak mesti ingat aku takde kat umah yelah mak aku pun takde...so takde sape mai kat umah...kira tahun ni aku buat umah tertutuplah.huhuhuhuhu.

So aku cadangkan kat HB ..meh la kita keluar pi mana2 ke..bosanlah dok umah je sepanjang masa nih....so kita org pun keluar pi cari2 kedai makan..nampaknya masih banyak lagi kedai2 belum di buka..Raya sakan betul nampaknya mereka2 ini..Last skali aku dan HB serta anak2 pi PCB..hajat dihati nak pi makan colek kat PCB lah..dan dalam kepala aku dah dok terbayang colek2 nih...fuh pasti sedap..dan aku pilih kedai kuning yg aku singgah makan dengan HB..kakak dan mak aku tempoh hari..

Maka sampailah makanan yg kami pesan itu..nampak cam tak berapa menariklah .hurmmm tapi takpe..kita makan lah dulu..lagipun perut ni rasa cam lapar je nih..Tapi terus terang la aku katakan malam ni aku makan memang langsung tak sedaplah...hari tu aku makan kat sini..sedap yg amat sangat..fresh2 dan memang best lah..tapi malam ni makan kenapalah tak sedap plak...Dan aku pasti lepas ni memang aku tak menyinggah lagi lah kat sini.huhuhu...tapi kalau nampak cam menarik plak..apa salahnya kalau aku singgah plak kan..mana tau akan jadi sedap ke apa ke.hehhehhehee.

Uishhhhh ada sesuatu nampaknya kat wajahku.hehhehhe..alah biasala org pompuankan..sebulan skali pasti akan naik jerawat tu kat wajah masing2 dgn mewahnya.hehhehhee....so jgn frust je bila jerawat naik ye...lepas waktu yg ditetapkan pasti dia akan hilang dengan sendirinya.

Tak nampakla plak Dik Ya ni..tu la lain kali jangan nak sembunyi2 blakang mummy...for sure punya tak akan nampak.muahahhahhaa..

Dik Ya memang agak rapat gakla dgn HB aku..terima kasih utk HB tersayang coz melayan anak2 aku ini seperti anak2 u sendiri.apa2 pun semoga hubungan ini akan terus berkekalan sampai bila2.dengan hadirnya u dalam hidup mereka..dapatlah mereka menumpang kasih sayang..dan yang paling penting skali u cukup bertuah kerana u nak satu tapi u dapat 3 sekaligus..under package gitu.hahhahha....lawak sikit coz nak tenangkan pikiran jap...asyik serius je kan cepat nampak tua plak aku nih..lepas ni aku dah nak mula diet dan aku nak nampak cam umur 25 tahun lepas ni...TAPI bleh ke........arghhhhhhhhhhhh..

Lepas je makan colek yg tak sedap tu kat PCB tadi..kami terus ke Parkson...ada SALE...aku singgah jap..coz nak beli baju mandi utk anak2 tersayang nih.yelah cuti sekolah pun dah nak bermula..dan aku mungkin akan berada di KL sepanjang cuti sekolah..baju mandi yg ada tu nampaknya Kak Ngah dan Kakak dah tak muat..so aku mai singgah beli yg baru jap utk mereka..dan yg pasti mereka tersenyum lebar bila dapat baju mandi baru.hurmmm suka la tu...kali ni pertama laki dalam hidup aku dan pertama kali dalam hidup mereka gak..aku beli tak sama ...walaupun corak yg sama..gambar yg sama tapi kaler je yg tak sama..bukan apa coz aku tak nak nanti mereka silap ambik baju plak...Kak Ngah dan Kakak ni size tak sama..kalau beli lain2 kaler senang sikir mereka nak cam...ha gitu...tapi kalau naju2 yg lain..aku masih lagi beli yg sama la..


Alahai anak mummy sorang ni..cover ketiak tu weh.hhehehhehee.....Badan posing arah aku tapi mata dia dok pandang cermin kat depan...hurmmmm sungguh bergaya betul dan memang suka posing nampaknya anak2 aku ni..

Kami tak bleh lama kat sini..coz jap lagi nak pi jumpa rakan2 kelab Stream plak.aku baru je join kelab ni..bukannya apa..aku sertai kelab2 ni utk menambahkan rakan2 .mana tau lepas2 ni kot2 ada rezeki nak bukak kedai makan ke apa ke..adalah jugak rakan2 Kelab yg bleh datang dan jadikan port kat kedai aku tu nanti.Tak rugi dan tak salah kalau ramai kawan....betul tak..



0 Comments: