September 1, 2010

NOODLE STATION....


Malam ni tetiba je aku rasa cam nak sangat pegi makan kat Noodle Station.dah lama rasanya aku ajak HB pi makan kat situ..dari sehari kesehari..tapi tak jugak menjadi.hurmmm....asyik kehulu hilir..pastu tak ingat...dan nak makan sekarang plak almaklumlah musim2 puasa ni..mana bleh nak makan siang hari..nak pi makan malam...kan kenyang plak...lepas berbuka dahla makan tak hengat pastu nak pi makan plak..pecah perut la kalau mcm ni.

Tapi malam ni aku tak kira gak..aku nak jugak pi makan kat sana..so masa berbuka tu aku makan takdelah banyak sangat..dan ambik masa yg agak lama gaklah untuk mai makan kat sini..lebih kurang jam 10.30 malam aku dan HB singgah makan kat sini...bagi aku Chicken Chop kat sini memang sedap sangat..dan aku nak jugak HB aku rasa..nak suruh dia makan dan nanti kalau nak buat sendiri kat umah, pandai2lah HB aku nak campur adukkan ramuannya nanti..HB aku memang pakar dalam bab Chicken Chop nih.hurmmm...

Harganya memang lah berpatutan..dan aku rasa cawangannya kat KL pun ada gak..kat Shah Alam kalau tak silap aku.hurmmmmmmm bestnya..tak sabar weh nak makan ni..kalau org lain bulan puasa badan susut..tapi aku kalau bulan puasa lagilah naik susut aku tu...waaaaaaaaaaaaaaa

Tgh cakap sapelah agaknya tu ye....GF ke...hurmmm takpe i tak marah pun..cuma jangan menipu jelah.cakap terus terang kan lebih baik daripada sembunyik2 nih.kan lelaki dapat 4 org..ahaks........pangggggggg...:-)

Hurmmmm yg ni HB aku punya makanan....Char Kuey Teow...Fuh memang best giler lah..meletop-letop sedapnya...udang tu pun best gak..rasa cam fresh2 gitu....pastu mintak cili potong plak..perghhhhh sedap siot.....next time kalau singgah kat Noodle Station aku nak makan CKT lah...memang best...

Haaa ni plak..aku punya makanan...tapi ari tu aku rasa cam lain...sekarang dah lain..tapi tang sos nya plak memang best giler....memang bestlah.nanti kalau nak mai makan kat sini..aku nak cuba order makanan yg lain plak..order satu persatu dan bleh la rasa yg mana paling Hot...

Setakat ni Char Kuey Teow dan Chicken Chop memang best....tapi kalau nak lagi best makan Chicken Chop...pi singgah makan kat Kedai Abe Mat Jalan Gajah Mati lepas Raya nanti....memang kat situ tersohorlah Chicken Chopnya...nanti aku pun nak jugak pi singgah makan kat sana....hurmmmm yummy...bulan2 puasa mcm ni...macam2 makananlah yg aku ingat.huhuhuhuh...sabor jelah..

2 Comments:

Masviona said...

wahh klate pun dh ada noodle station eh...kat mana nih? xprasan pulok klu balik tuh

klu kat kl nih byk gak kak branch dia...alamanda, metropoint kajang, sacc mall...byk lah lg...klate kat mana KB mall ke tesco?

DatinDiaries said...

MV: ah a ada...dah lama..lebih kurang 3 tahun lebih kot..kalau kat KB ni kalau tak silap kak u ada 2 cawangan je..kat KB Mall dan kat Jalan Sultan Ibrahim..tepi jalan je...