June 7, 2010

SANTAI TGH MALAM..

Hurmmmmm..walaupun ayam ni sedap..tapi suasana dan keadaan pada waktu ni memang membuatkan aku rasa ayam yg aku makan nih tak sedap..

Apa2 pun aku layan jelah karenah anak2 yg nak makan ayam dan sebagainya..sedangkan aku...siapa yg nak layan aku plak.nampak gayanya aku layan jelah diri aku sendiri.hurmmmm

Makan kenyang2 ye sayang mummy...kalau tak cukup nanti bagitau ye..mummy bleh tambahkan untuk anak2.mummy tak berkira punya kalau utk anak2...anak2 punya pasal kan mummy dah bagitau..mummy sanggup buat apa je..

Makan..

Walaupun dah tengah malam..disebabkan kami lapar....tu yg aku keluar jugak..ingatnya nak keluar makan nasi..tapi dibawanya makan KFC..layan jelah.

Anak bongsu mummy tu jgn dok asyik tgk kamera je ye..ayam tu kena makan..jgn tak makan plak.

Sayang kat anak2 mummy....Muahhhhh


Lepas je makan aku singgah kat NSK jap..mak aku nak beli gula nak wak balik KB..kat KB ni susah betul nak dapatkan gula..tapi pusing punya pusing. tak tahu brapa kali pusing dah utk cari parking..tapi takde jugak parking, last skali aku balik hantar mak dan anak2 ke rumah dulu..kesian dia org nampak cam mengantok je tu..

Lepas hantar mak dan anak2..aku dan HB keluar balik ke NSK..beli keperluan dapur dan jugak apa2 yg patutlah.

2 Comments:

El-Zaffril said...

Huwaaa... nak makan KFC...

Eh, datin duduk selayang ke?

DatinDiaries said...

Zaffril: bkn kat Selayang....tapi kat Area2 jalan Kuching + Jln Duta...dekat2 situ je