June 6, 2010

FAMILY DAY @ LUMUT - LAST DAY

Sudah tiba lah masanya aku sekeluarga meninggalkan Marina Cove , Resort ih..cukuplah 2 malam aku kat sini.walaupun amat memenatkan..tapi aku berpuashati sangat2..coz segala perancangan Program ini sememangnya berjalan dengan lancar.Aku dan HB tak sempat nak meronda malam2 la..kami terlalu penat yg amat..masuk bilik pun 2..3 pagi...manala larat nak pusing2 Kota.

Ok nampaknya semua dah ready...jom kita pi kumpul kat depan sana ramai2..pastu kita akan gerak ke Destinasi yg seterusnyalah.

Singgah shopping barang makanan kering kat Tarmizi & Zalina, iaitu ianya adalah selaku sponsor untuk Banner dan jugak beberapa hamper malam tadi.

Penuh kedai nih..murah rezeki tuan kedai nih..yelah rajin dan baik hati dengan org lain, maka akan mendapat ganjarannya.Keluarkan sedikit modal maka dibalas lagi dan diberi rezeki yg lebih.

Tuan Kedai iaitu En Tarmizi memberi sumbangan kepada anak2 yatim Nasuha.

Dan ini plak utk kanak2..semua kanak2 dapat sorang satu termasuk gakla anak2 aku.hehhehe..budak2 lah katakan..bukan main happy lagi dapat sweet dan bendera Merdeka tu ha.

Hah ni aku punya...adeiii tak habis2 lagi nampaknya bab2 shopping barang makanan, nak letak kat mana la agaknya dalam kereta aku nih.Muatan dahla melebihi hak..tu pun 2 org aku tumpangkan kat kereta rakan2..kalau semua masuk kereta aku..kepompom tak bleh jalan la kereta aku nih...muatan lebih..yg naik plak bukannya badan yg slim2...paham2 jelah..

Fuh...settle sudah bab shopping kat sini..penuh dengan segala barang makanan....nak 'sumbat' kat mana lah agaknya semua nih..pandai2 lah aku susun ni nanti..

Dalam perjalanan nak balik ke KL tu, kami singgah makan malam kat Restoran Teratak.sorry ekkss aku tak pasti apa nama tempat ni...


Haaa...ni lah rupanya Restoran Teratak tu...kita org makan kat bawah rumah dan luar rumah....maybe atas tu Tuan Rumah yg tinggal...coz tertutup sepanjang masa je umah ni...tapi kalau dia komersial kan rumah ni betul2..hiaskan betul2...gerenti MELETOP punya Restoran dia org kan...dah la rumah ni cam rumah antik je aku tengok....memang cantik sangat rumah ni..keseluruhannya adalah Kayu....

Aku memang suka dok rumah kayu...cantik dan antik...nak2 kalau dapat rumah cam Rumah kat Janda Baik tu...rumah yg dalam citer Kekasihku Seru....memang cantik....sangat2..


1 Comments:

El-Zaffril said...

Kak... Banyaknye shopping... utk saya ada tak?