January 13, 2010

PIZZA HUT..

Hurmmm paling aku suka kalau makan kat Pizza ni ialah Deli Wings....bukan kumpulan Wings plak ye..hehhehhee

Super Supreme je yg ada...yg ada keju2 tapi tak charge tu dah habis.....ye ke dah habis.....hurmmmmm...tapi makan jelah yg ada......memang best...makan panas2 nih...kakak paling banyak yg makan..hurmmm selera kakak sekarang ni memang bertambah-tambah la....












Tiba2 je plak kakak teringin sangat nak makan Pizza..tapi Kak Ngah senyap je..tapi masih lagi aktif bermain dgn kawan2..takdenya dok kat rumah je walau demam2 pun...aku ingatkan perut dia dah beransur baik..so aku buat biasa2 jelah dulu..tapi aku masih lagi dok perhatikan dia jugaklah petang tu.....dan aku bagitau dia..kalau hari ni masih sakit lagi dan mummy tgk adik sakit lagi...mummy akan bawak pegi Hospital plak..dan dia plak mcm2 la berjanji dgn aku..lepas ni dia tak nak makan banyak lagi..tak nak makan pedas...nak dengar apa yg mummy larang dan tak nak makan yg mummy tak bagi..dan mcm2 lagi lah..bagi aku itu semua alasan dia yg dia tak nak pegi Hospital la tu..hurmmm


petang tu aku order pizza utk anak2..Kak ngah makan tak banyak..dia cuma habiskan Deli Wings 1 ketul je...biasanya tu yg paling dia suka.dan yg aku suka jugak...aku aku perhatikan dia, dia mcm masih lagi sakit2..cuma dok menahan dan buat muka ala2 tak sakit....dan aku terus bagitau dia malam nanti mummy nak bawak Hikmah pegi hospital.nak pegi check lagi skali..dan mummy tak puashati kali ni..


apa2 pun jom layari gambar pizza je ni dulu....hheheee.

0 Comments: