December 7, 2009

PANTAI CHINTA BERAHI..

Sedang menjamu selera Sup Tulang...hurmmmm sedap..pandai betul kawan aku buat Sup..memang sedap

sambil makan2....sambil dok bincang hal isu2 semasa yg ntah apa2..hehehhee..nak buat mcm mana kan...mcm2 hal org nih..

dah banyak yg berubah kat PCB nih..sekarang hakisan makin teruk tapi masih lagi cantik lagi...berharap sangat agar ada pihak2 yg terbabit membuat sesuatu agar ianya di perbaiki dan di bangunkan semula kerana PCB juga adalah salah satu tempat pelancongan.

Bercanda di tepian batu2..membesar bagai johan nampaknya aku sekarang nih ye.

Bersama dgn kawan iaitu Zietie...nanti jumpa di lain hari ye plak...

ketam..sotong..ikan dan udang takde..huhuhuhu...semuanya dah habis kot...makan jelah apa2 yg ada...itu pun di namakan rezeki...

pasangan suami isteri yg senantiasa bersama....mcm aku jgk la..senantiasa bersama dgn suami..












Pantai Cinta Berahi dan kini telah di tukar kepada nama Pantai Cahaya Bulan...kan Negeri Kelantan sememangnya di sinari oleh Cahaya Bulan yg sungguh indah..kiat sebagai manusia memang memerlukan kehijauaan barulah kita sihat..bangun pagi tgk je pokok2 yg hijau dan sebelah malamnya plak di sinari oleh cahaya bulan purnama..sungguh indah dan sihat hidup ini kan...dan sungguh sempurna ciptaan ALLAH ni utk hamba2 dan khalifah2 di bumi ini menikmatinya....


Aku dan HB berkunjung ke rumah kawan kami di Wakaf Che Yeh..kan masih lagi dalam suasana Hari Raya ..so jalan2 dan berkunjung ke rumah kawan jelah...ni kira baru rumah yg ke 2 kami kunjung..lepas ni memang dah tak larat dah dan malas...penat lorrr...lagi pun bila dok kat rumah kawan aku yg ni memang berjam-jam lamanya..kalau aku keluar dgn kawan aku pun..anak2 memang ada..kdg2 hanya keluar dgn HB jelah...yelah kalau anak2 ni kan kesian plak kat dia kalau balik rumah sampai tgh2 malam..anak2 aku plak jam 8.00 malam memang dah nak tidur..


apa2 pun layan jelah gambar yg tak seberapanya nih..

8 Comments:

AYU IDRIS said...

waaahhh...bestnya!lama dah tak makan colek! PCB pun dah lama tak jengah,maklumlah baru 2 bln bersalin!pas ni bolehla lepas gian pegi makan colek kat PCB....heheheh..tak pe sis,membesar bagai johan pun yg penting abg sayang....

Shifu67 said...

amboiiii bercanda di atas batu eii

dalam dok diet pun membesar bagai johan gak.... hehehe

guano... mugo diet tu royak kat mulut jahh... hahaha

DatinDiaries said...

Ayu: ooo..tahniah di atas kehadiran org baru ye..huhuhu..tu la..janji abang sayang..kalau dia ada kat sebelah gerenti DIET hancur..waaaaaaaaa


Shifu: hehhhhe...ho la jarea2 nak la bercanda gitu...sekarang ni dah tak diet lagi doh...dio balik jah..habis diet ambo weh

lily lotus said...

bestnya nama pantai tu :D

DatinDiaries said...

Lily: hehhehhe

MY MEMORIES said...

seronok kan g pantai hari tu....teringat masa2 mula2 bercinta dulu....heheehe

DatinDiaries said...

MM: Hehhehehe..nanti bilo ambo balik KB..kita pakat bawak anak2 gie makan plak deh..

MY MEMORIES said...

bereh r.....g make colek tepi pata...huhu..bestnye.....