December 7, 2009

MUTIARA...

terima kasih buat HB tercinta di atas pemberian ini......i tetap hargai apa saja pemberian dari u...murah atau mahal..bukan menjadi ukuran..yg penting u ingat jgk kat i......dan anak2 skali.....TQ SO MUCH..












HB aku baru je balik dari 'offshore' kat Miri...yelah mcm nilah cari rezeki namanya....kami bukan dari org2 yg kaya raya...so kenala kerja utk sesuap nasi betul tak....cuma apa yg penting anak2 aku tak kebuluran dan anak2 aku senantiasa happy dah cukup membuatkan aku bahagia...pasal diri aku org nak 'jeh' ke..nak hina ke ..lantaklah aku peduli apa...aku dan anak2 aku susah pun bukan org nak ambik tahu...yg penting sekarang ni aku bahagia bersama suami dan anak2 yg tersayang..


HB aku balik betul2 jatuh pada Hari Raya Haji..dan tahun ni kami sekeluarga tak 'qurban' ..takde rezeki kami nak buat semua tu...dan insya'allah aku nak buat Majlis Tahlil utk Arwah ayah aku nanti..tunggu masa dan ketika je nanti..harap semuanya akan berjalan dgn lancar dan ALLAH permudahkan rezeki aku sekeluarga hendaknya.aku pegi ambik HB aku kat Airport pada pukul 1.30 tgh hari kot..dah lupa..coz dah lama tak naik flight ..so tak tahu jadual atau masa yg tepat...harap maklum..


Kali ni HB aku bawak balik hadiah 1 set mutiara utk aku..terima kasih aku ucapkan...apa yg blh i bagitau u...i tak kisah berapa harga sekalipun sesuatu benda itu...walau harganya RM10 i tetap hargainya...dan terima kasih i ucapkan kerana di atas pemberian dan ingatan u utk i...semoga kita terus kekak selama-lamanya..dan harungi kehidupan yg susah dan senang bersama.....

6 Comments:

Miss Izah Mohamed said...

wah... dats so nice, sis.. =)
btol tu.. ape2 pemberian dr yg tersyg mestilah dihargai.. =)

harga bkn ukuran..
hav a nice day

AYU IDRIS said...

Salam sis...cantik pemberian hubby sis tu..yup, apa yg penting,tanda ingatan hubby kat kita kan..tak kiralah mahal ke murah ke....semoga sentiasa berbahagia hendaknya....tingin nak jmpa sis in person...tah bila dpt agaknya.nantilah tunggu ayu balik KB ada masa blh kita jmpa!

DatinDiaries said...

Miz Izah: hurmmm thanxs ye dik..


Ayu: hurmmm betul tu....tak kisah pasal harga..yg penting HB senantiasa ingat..hhuhuhu..

sis kat KL skg ni..blehla nanti kita jumpa dan minum2.. ye

MY MEMORIES said...

seronoknye bila dapat HB yang selalu bg hadiah tuk kita kan?ye r...wang ringgit bukan ukuran kasih sayang...yang pasti,HB memahami n menyanyagi kita seumur kita hidup bersama nya......i doakan u bahagia hingga ke akhir hayat...amin...

DatinDiaries said...

MM: hurmmmm terima kasih krn doakan kebahagiaan kami berdua..

lama dok jupo saing weh

MY MEMORIES said...

boring sangat nie....sesekali singgah kat blog u...hehe...blog sendiri boring r xdop gambar....huhuhu...tok guru xdee ajar...hahaaha