September 8, 2009

HADIAH DARI MUMMY a.k.a ANAK...

hurmmmm memang boleh buat rambang mata di buatnya...hehhehe...sekarang ni harga mas dah naik...lupa plak nak tanya tadi berapa...ni pilihan utk gelang a.k.a rantai kaki la

lepas pilih punya pilih......ni adalah pilihan mak dan aku utk Dik Ya......gelang kaki...hurmmm cantik sangat.....

cincin utk 3 dara kesayangan aku...

hadiahkan sebentuk cincin buat ibu tersayang...dan terima kasih kerana terlalu memahami aku...dan membiarkan aku membuat pilihan hidup aku sendiri....dan ingin melihat semua anak2nya bahagia.....terima kasih aku ucapkan...walaupun tak seberapa....hanya ini yg aku mampu berikan..huhuhuhu...

tunggu kembar ......pastu balik rumah .......buat homework dulu..makan dan tidur......dgn aku2 skali tidur nampaknya..

ngam2 dgn kaki Dik Ya...cantik betul........pakai nanti raya nanti ye.....hurmmmmm....








Hurmmm ni kira tajuk 2 dalam 1 lah ye......iaitu hadiah dr mummy utk anak2 dan juga hadiah dari mummy utk ibu mummy sendiri....hurmmmmm.....


biasanya kalau setiap kali nak menyambut Hari Raya....aku selalu belikan hadiah utk ibu kesayangan aku...walaupun tak seberapa tapi ianya cukup bermakna dan cukup utk menunjukkan bahawa aku berterima kasih kepadanya di atas apa yg dia korbankan segalanya untuk aku....utk diri aku....aku tak kisah asalkan aku penuhi apa keperluan utk org2 yg tersayang dalam hidup aku...tentang diri aku ...aku tak kisah....yg penting ibu aku.....ibu aku sudah banyak berkorban utk aku...ibu aku adalah seorang ibu yg terbaik dan seorang ibu yg terlalu memahami dan juga seorang ibu yg ingin melihat kebahagiaan anak2......jadi setiap tahun wajib ada hadiah untuknya .....tak sampai setahun pun mcm2 hadiah yg aku berikan jugak..hehehee..yelah bukan org lain...utk ibu aku jugak....aku tak kisah utk berhabis ...walaupun peluh menitik bila nak membayar..hehhehhe..tapi bila ku kenang jasanya memang tak terbalas hendaknya.......TERIMA KASIH KEPADA IBU AKU YG TERLALU MEMAHAMI AKU DAN SEORANG IBU YG INGIN MELIHAT KEBAHAGIAAN ANAK2NYA.....alhamdulillah dan bersyukur ke hadrat ilahi kerana aku di kurniakan seorang ibu yg terlalu baik...


Anak2.....hurmmmmm.....aku betul2 sayangkan anak2 aku..tanpa mereka musnahlah hidup aku..mereka umpama nyawa aku..aku sanggup susah...asalkan anak2 aku bahagia ...aku tak sanggup utk berpisah dgn anak2...mereka adalah harta aku yg paling bermakna dalam hidup aku...dan mummy juga ada hadiah utk anak2 mummy tahun ni...utk Dik Ya mummy belikan apa yg dia nak sangat2....dan utk kembar juga tak ketinggalan mummy sediakan hadiah utk anak2 mummy ....mummy harap anak2 mummy akan menjadi seorang yg berjaya dan di segani suatu hari nanti...itulah yg mummy harapkan dr anak2 mummy.....semoga anak2 mummy terus sukses dalam hidup dunia dan juga akhirat kelak.....jgn lupa doakan mummy bila mummy sudah tidak ada lagi......itu lah hadiah yg paling bermakna buat mummy......INGAT.....mummy hanya inginkan doa dari anak2 utk mummy nanti...


hidup aku betul2 bahagia..kerana di kelilingi oleh org2 yg tersayang dan manusia2 yg menyanyangi aku.....dan aku rasa betul2 bahagia dgn kasih sayang yg di berikan.....terima kasih utk semua itu......dan terima kasih kerana terlalu memahami aku....dan buat suami tersayang...semoga perkhawinan kita akan terus berkekalan selamanya....dan tetap bahagia selamanya...apa yg ORG LUAR buat pada i..tak menjadi kudis buta pun...malah aku bahagia dgn cara hidup aku sekarang.....tak perlu nak pikir banyak pihak......lebih senang aku tumpukan perhatian pada suami..anak2.....ibu...dan adik beradik..........bahagia rasanya........

3 Comments:

bOnda said...

bOnda pun berpeluh2 gak membacanya..hikhikhik..
mahal OOO harga mas skang..sebbaik dua2 anak bOnda herOes =)

ina said...

Betul tu , jgn peduli cakap org. Bila kite susah , bukan org lain nak tolong pun.

DatinDiaries said...

Bonda: bestnya dapat hero..kalau hero ni jimat belanja sikit....kalau pompuan...huhuhuhuhu...


Ina: betul apa yg ina cakapkan tu.....pedulikan dan lantaklah apa org cakap kat kita kan...janji kita bahagia dan kita tak hambik satu sen pun duit org...hhehhee