August 29, 2009

SHOPPING TIME - PART 3

kesian kat kakak.....sampai tertidur.......macam mana tak tidur plak..menunggu dari jam 11.00 sampai jam 4.00 ptg kan...hurmmmmm

lepas tu Dik Ya plak yg landing ....kesian.......huhuhuhuhu..........tgk tu poksu ni...anak2 tidur blako doh tu.....

alah oklah baju Dik Ya ni kan.........dah cantiklah tu Hari Raya nanti, hehehhee

mula2 tu aku suruh anak2 cuba yg ni.....memang colournya menarik...aku suka seluar...tapi utk baju plak..rasa cam belum sesuai lagi utk ketinggian anak aku.....so tak jadi beli yg ni....sekarang ni tgh SALE...utk sepasang baju ni kalau kita ada membership ISETAN ada diskaun sebanyak 20%....dan bagi sepasang baju ni harganya lebih kurang dalam RM198.90 gitu...

baju ni bunganya memang cantik sangat.....sesuai la utk kanak2...ada bunga2 dan rama2 gitu..sama jugak diskaun 20% jugak......dan harga utk baju ni adalah RM190.90 lebih kurang mcm tu lah kot...kalau yg bukan membership ISETAN hanya diskaun 10% je..

kembali kepada baju asal...kenapa mummy tgk Dik Ya sekarang ni nampak kurus je...Dik Ya diet ke...

ni plak diskaun sebanyak 50% ....dan harganya adalah RM142.00 utk setiap pasang.beraya sakanlah anak2 mummy ni nanti....kalau mummy dah tua nanti...jgn lupa ye anak2...belikan baju raya utk mummy ye........

cantikkan bunga di bahagian bawah baju ......

pasti anak2 akan happy bila dapat pakai baju baru.....puas bila dapat tgk anak2 tersenyum..anak2 bukan tahu pun berapa harga yg kita beli...dia org pakai je apa yg kita beli kan..cuma aku tahu yg nak aku memang sukakan BARBIE...takpelah.lepas ni kalau mummy ikat perut pun......asalkan anak2 mummy happy...hehehehehhehee

untuk 3 org anak dara aku......

untuk anak dara kesayangan aku jugak....tinggal lagi 1 pasang lagi yg nak kena beli....kali ni beli baju je....takde seluar2 nya......











Semalam aku ke KLCC memang agak lewat gakla.....walaupun aku dan anak2 dah siap dr jam 11.00 tgh hari lagi dan akhirnya kami ke sana pada jam 4.00 ptg...cuba bayangkan betapa lama kan..yelah mana tak nya aku tunggu adik aku la....bila dah siap2...dan nak ambik kunci kereta aku tgk kunci kereta aku takde tapi kunci kereta dia ada la plak...apa lagi ni kes pakai kete la ni....aduiii tunggu punya tunggu ..pukul 4 baru sampai rumah....saboooorrrr jelah yo...


nak tak nak...coz aku ni memang keras ...nak jugak pegi KLCC walaupun aku tahu time tu dah pukul 4.00 ptg...almaklumlah kan jalan kat KL ni mcm mana, tambah2 plak ari Jumaat dan Puasa plak tu...tawakal jelah...yg penting apa yg aku patut beli ari ni aku dapat beli...so nak di pendekkan cerita..aku terus masuk ke ISETAN tanpa melilau-lilau tempat lain sambil tgk jam ...pilihan aku utk anak2 tahun ni adalah BARBIE...bosan jugak aku kadang2 ni..takde yg lain ke selain BARBIE nih...ada cadangan tak kat mana nak beli baju utk kanak2 yg cantik2..kat sana aku hanya beli 2 pasang utk setiap seorang la..seluar panjang dan baju je..kalau dah 3 org dah 12 helai....Ya Allah..nasib baikla anak aku 3 kalau ramai mau menangis mummy kat situ masa nak bayar...huhuhu...ingat nak beli 1 pasang lagi utk anak2 aku dan juga syamina pun aku belum beli lagi...takde size....huhuhu susah nak cari..nak kena pi cari kat lain plak...sementara aku masih kat KL ni, esok aku dah nak balik KB.apa2 pun aku sanggup la berhabis utk anak2..coz aku ingat masa aku kecik2 dulu aku tak pernah dapat mcm tu..takde nak branded2 pun ....pakai je mana yg mak dan ayah aku beli..tapi utk anak2 aku kali ni aku hanya mampu ikut setakat mana yg aku mampu je...kalau nak lebih2 sangat2 memang aku pun tak mampu...


yg penting Hari Raya nanti anak2 aku gembira bila memakai baju baru......sekarang ni hanya tinggal 1 pasang setiap seorang dan sandle je lagi..lepas tu tutup cerita bab persiapan raya utk anak2.....lepas anak2 barulah aku pikir utk bahagian aku plak....aku sekarang ni bukannya nak sangat pun beli itu dan ini..yelah nak tunggu kurus dulu..tapi bila tu aku pun tak tahu la....so buat mana yg perlu je...

gambar semlam pun tak banyak yg sempat aku ambik...yelah shopping sambil kejar masa....mana best kan..ingat nak bukak pose kat Food Court KLCC je senang...tapi bila pikirkan kat mak aku bukak puasa sorang2 kat rumah tak sampai hati plak..nak tak nak...aku redah je jem selama 2 jam tu...walaupun dr KLCC ke rumah aku tu hanya 20 minit je...huhuhuhuhu.....

0 Comments: