August 29, 2009

BOSANNYA KAT RUMAH.....

Hurmmmmm....menyakitkan hati betul....aku taip punyalah panjang lebar....alih2 tak bleh publish....traffic jem plak line..memang b*******band betul la..huhuhuhu...tapi nasib baik jugak ada b*****band nih...bolehlah jugak aku hilangkan bosan dok kat rumah ni...huhuhuhu...line kurang elok kot...coz hujan lebat di luar sana..patutla sejuk semacam je aku ni......siap off aircond lagi...sejukla...bukak tingkap...kasi masuk itu angin luar ...fuhhhh bestnya....


hari ni sepatutnya aku ada appoitment kat ISETAN yg bahagian kanak2 tu...pasal photo shoot utk anak2..di atas setiap pembelian dalam satu resit RM150 keatas akan dapat satu keping gambar setiap org..tapi cam malas la plak aku nak pegi.....takpelah...nanti mummy ambik gambar anak2 mummy sendirilah ye...tak pun suruh Poksu Ni dgn gurlprengnya yg ambik gambar tu..hehehehe.hari ni penyakit M aku datang lagi..nak kata lewat period pun blum lagi.....hujung2 bulan ni memang confirm la aku makan tengah hari nampaknya..hehhhehehe..


pagi tadi HB aku dah keluar, dia ajak aku temankan dia ...tapi dah aku katakan penyakit M aku dah melanda.....malas la nak keluar, aku sekarang ni lebih selesa dok kat rumah je....boleh rilex dan baring2..kecuali kalau ada benda yg aku sendiri nak buat ...terpaksalah kan...tapi aku lebih selesa dok kat rumah je sekarang ni.HB aku nak pi kedai motor yg tempat motornya terbakar tempohari...nak tgk yg baru..ambik yg biasa2 je katanya senang utk bawak pi kerja..boleh merempit dan mencelah-celah gitu....kalau kereta mana bleh nak mencelah..yelah jalan kat KL ni almaklum jelah kan kalau time balik kerja mcm mana...lepas tu katanya nak pi gunting rambut plak....mcm mana la rupa HB aku ni nanti....biasanya aku yg aturkan utk dia...aku ni kan penasihat dia dalam SEGALA HAL.....ingat tu DALAM SEGALA HAL.....tapi ada jugak KEPUTUSANNYA SENDIRI .... bab2 berpakaian aku yg uruskan...walaupun aku ni selalu pakai Tshirt ....tapi ko peduli apa aku nak pakai Tshirt pun...bukan aku mintak duit ko pun..nampak sgt tak puas hati dgn aku..huhuhu kesian ada jugak lagi manusia mcm ni ye.....


Buat masa sekarang aku memang suka pakai baju Tshirt je , nak tahu tak kenapa , pasal bahu Tshirt ni boleh cover mana2 yg patut aku boleh cover..hahhahhahahhaa..nanti bila aku dah kurus..aku akan bukak balik segala kotak baju aku tu..takpun kat luar sana berlambak baju yg di jual..hehehhee....baru ko melalak bijik mata ke atas kan....tapi bila tu aku nak kurus....waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....tak tahu.....hhehehhee....sabor jelah ni...


sekarang aku dah siap sedia make up cantik2 ..tunggu kepulangan HB aku balik jap lagi.....yelah bukan boleh buat apa pun...bulan pose kan..kang terbatal pose susah plak...so utk HB aku....tgk jelah ye..hehhehe...aku ni make up bukan meroyan nak make up..tapi kena make up jugak coz petang nanti jam 5.00 ptg aku, HB serta kawan2 HB aku nanti berkonvoi ke Kuang, ada majlis berbuka puasa kat sana ...so baik aku siap awal2...bila HB aku dah balik..dia tgk aku dah ready...cuma tunggu nak pakai baju je..takdelah HB aku nak membebel tunggu aku lama2....hurmmmm...


panjang betul luahan hati aku kali ni......ni kes bosan dok kat rumah la.....tadi HB ajak keluar tak nak....malas...sekarang meroyanlah sorang2 ....hhehhehhe....



SELAMAT BERPUASA UTK SEMUA...Muahhhhhhhhhh

0 Comments: