August 31, 2009

LEPAK KAT RUMAH JE...

sempat lagi anak aku ambik gambar aku ye........update diaries jap sementara menunggu HB balik...hhehhehehee.......

anak2 dgn hal masing2 kat luar......alahai Kak Ngah pakai bedak apa tu...sampai jadi mcm tu skali..hehehhehehe

syahmina...anak sulong HB aku....kalau aku ada kat KL pasti dia akan tinggal bersama utk bermain dgn adik2nya yg lain....

peace....pemandangan yg indah di belakang tu.....hhehheheee..

hurmmmmm..kakak memang banyak gayanya.......suka sangat bergambar, sama mcm Dik Ya..

Dik Ya kecik ni dah mula bergaya manja.....










Seharian kat rumah hari ni...tak kemana-mana pun....asalnya nak keluar...tapi bangun pun dah lewat....rasa malas nak keluar plak..lagipun petang nanti nak pi berbuka puasa kat luar bersama family dan rakan-rakan My@PC yang lain...


bila dah kat rumah ni ...al maklumlah memang mcm2 hal yg aku buat...dari yg tak patut sampailah ke patut.....sementara menunggu HB aku balik dr gunting rambut .....mcm manalah agaknya dia pi gunting rambut sorang2 tanpa ada aku kat sebelah.harap semuanya oklah hendaknya....


anak2 dgn karenah dia org kat luar..manakala aku plak dgn karenah aku sendiri dalam bilik ni sorang2 diri...kalau ada HB ..dialah tempat aku luahkan perasaan....sekarang ni dia dah ajar aku satu games yg baru aku tahu la kat facebook.....hurmmmmmm best jugak...hhehhehhee....


jomlah kita layan gambar jelah ye dulu........takde idea sangat nak luah apa.....coz semuanya dalam keadaan baik dan mengembirakan aku.....

0 Comments: