August 31, 2009

HEHEHEEE...

bersama kakak yg menemani aku kat dalam bilik waktu itu........tgh layan karenah mummy yg ngada2 betul.......sabar jelah ye wahai teman2 ku semua....layan jelah gambar aku yg penuh kebosanan ini...tapi aku suka...coz dah ada perubahan sikit....walau tak banyak.....tapi body mantain lagi tau....wakakkakakka...

hurmmmmm...suka...suka.....biarlah aku tak cantik mcm org lain...tapi bersyukurlah kepada yg esa...kerana inilah kurniaan ALLAH utk aku.........alhamdulillah....cuma nak kurus jeeee......hehhehe

ada jugak gambar HB aku kat belakang tu ye...hehhhee..interprenggggg nampak.......huhuhuhu....

tgh dok berfikir....bila la agaknya aku nak dapatkan bentuk badan aku mcm dulu lagi ye.........kuat betul angan2 buah berangan aku sekarang ni....hhehehee

peace...utk semua pembaca setia DatinDiaries....

layan jelah ye segala gambar 'nakal' ku ini........bukan apa....happy sangat coz dah ada perubahan 'sikit'....hurmmmmm

bergaya ala mulut Angelina Jolie.....huwa...huwa...huwa...

hurmmmm.....

bergaya ala rambut basah gitu.....dan nampak sebijik mata je.......hhahahhahhahha....layan jelah.......

dah penatlah......tidur dululah.......












Macam2 aksi yg sempat aku rakamkan semasa ketiadaan HB aku di sisi......bosan sangat...sampai tak tahu nak buat apa......buat bodoh pun dah buat...sekarang buat cerdik jelah..


jgn tak percaya dan anda kena dan harus percaya dan akur ok.......hehheee..


sekarang ni aku dah 2 kilo turun berat badan tau...hehhehhe baru 2 kilo..tapi oklah tu dari tak turun langsungkan.....sekarang ni bentuk muka aku pun dah nampak shape sikit.....cuma dagu aku je sikit belum muncul2 lagi.....ari tu masa aku kurus...ada org FITNAH aku cucuk dagu dan mcm2 la.....sorry ye mak tak main benda2 tu semua....semua ori tau...hhahhahhahaa...jgn mare...tapi bila dah kegemukkan melanda habis hilang dagu cucuk aku..hehhehhe takde plak org nak FITNAH aku pi besarkan dagu ke....hahhahhahhaha.....adeeeiiiii......TAPI yg nampak kurus hanya bentuk muka je tau buat masa sekarang...hahhahhahaha......tang bodynya tu mantain lagi..cuma ada la baju aku tu dah mula longgar sikit.......walau tak banyak...tapi ada la sikit kan......waaahhhhh bersemangat nampak ni nak pakai segala baju aku balik ni......


gambar2 gedik aku ni semua di ilhamkan oleh aku sendiri dan tukang perhati adalah anak aku...yg dok gelakkan mummynya yg dok posing je memanjang.....yelah nak tunjuk muka yg dah kurus sikit...muka je tau....body belum lagi........hhehehhehehhee..


apa2 pun .......SELAMAT BERUSAHA UTK KEMBALI BENTUK BADAN MCM DULU...hhahhahaha bleh keeeeeeeee...........NTAHLAAAHAHHHHH......

0 Comments: