July 21, 2009

HURMMMM DIK YA...

Hi Dik Ya.........

hah....buat ala2 muka terkejut gitu........

rajinnya anak mummy ni baca buku......

senyum je anak mummy ni..........sayang betul kat anak2 pompuan aku nih.....cuma nak tunggu kelahiran anak lelaki je ni....hurmmmmm...










Ni memang dah confirm kami anak beranak takde keje nak buat...sementara dok menunggu anak kembar aku keluar.......Dik Ya tgk aku....aku tgk Dik Ya......bosan plak......lepas tu mcm biasalah ...tugas sambilan aku bermula lah.....ambik gambar Dik Ya je kerjanya..



dan inilah di antara aksi2 Dik Ya yg sempat aku rakam kan...



sayang sangat kat muka Dik Ya yg kecik nih..........muahhhhhhh

2 Comments:

Nana.... the only me. said...

hi, nice blog.
n thanks for visit my blog.

:)

DatinDiaries said...

Nana : hi nana