July 21, 2009

ANAK2....

sebelum nak balik..kami singgah makan Nasi Sup daging bakar dulu.........hurmmmmm sedap..

berselera betul anak aku ni makan........

ni lah dia rupa daging bakar....memang sedap..makan plak panas2...fuh....daging bakar berempah..........kat Jalan Pekeliling......

Sup Tulang....walaupun simple giler....tapi memang sedap giler.....hheheheee

hah tu dia...makan jgn tak makan....1 bakul buah manggis.....ni pun dah tinggal separuh.....ari tu penuh 1 bakul ni....makan sampai lebam...

memang puashatilah dapat makan......kami anak beranak makan buah je..nak habiskan 1 bakul ni....aduiiii senak perut di buatnya........












Heheehee...asyik citer sama je ni....yelah nak buat mcm mana....dah itu tanggungjawab aku kan...hehhehee...mestilah mulakan dgn ayat yg sama je.....hehhehhee....


ambik anak2 sekolah.....kami makan kat luar lagi....malas nak makan kat rumah....penat plak nanti..nak masak dan mcm2 lagi lah...tapi yg selalu masaknya mak aku lah...hhehehee.....aku time HB ada je baru masak..tu pun kalau rajin la.....kali ni makanan tengah hari kami adalah Nasi Sup daging bakar....fuh...puashati.......sedap..kenyang yg amat sangat.........lebih sedap dr makan Chicken Rice semalam tu.....huhuhuhu...

hari ni memang penat sikit......dahla asyik batuk je ni........tapi takdela batuk tahap teruk mcm ari tu.......cuma kesihatan aku sekarang ni tak menentu je...nasib baik tak demam je.....hurmmm....dah la syik mengantok je kerjanya ni.....aduiiiii....oklah.....nak tidur dulu lah.....

2 Comments:

Shifu67 said...

jeng... jeng... lama tak singgah sini

ko batuk banyak makan buah setoo ke.... sekarang ni jgn main2 dgn demam2 ni... silap2 ada yg kena kurantin... hehehe

DatinDiaries said...

Shifu: weh ..lamo weh demo dok terbik sini..huhuhu....tu la pasal.....batuk biasa2 jah...dok gie klinik lagi nih....