June 19, 2009

TAK MENGANTOK.....

sebelum nak tido...HP aku jadi mangsa dulu.....asyik dok main games je.........hurmmmmm.......jomlah dik kita tidur........

cak..nampak bijik mata tu lagi....tidur apanya mcm ni...ni yg buat mummy geram nak kacau nih....

hehheheee...boleh dia tersenyum plak kat aku.....padahal dia dah tidur tadi....dia tahu aku nak ambik gambo dia rupanya......huhuhu

curik2 ngambik gambo........rupa2nya dia dok senyum lagi...buat2 tido la tu konon2nya.....

mata dia dah bengkak...hehhehheee...tak tahan ngantok dah tu dia nampaknya.....jap lagi gerenti pengsan.........buat la mcm mana pun kalau dia dah betul2 tidur memang dia malas nak layan aku dah.....

huhuhuhuhu....confirm dah tidur......sampaikan aku letak kapal yg di perbuat dr kertas tu.....kat tangan dia...pun dia tak sedar....huhuhuhuhu.......maka duduk la aku sorang2 diri melayan perasaan nih.....huhuhuhuhu...












Aduiiiii...tak mengantokla plak aku ni......sekarang dah jam 2.00 pagi...kenapala susah sgt mata aku ni nak lelap....aku rasa satu sebab je kenapa dan mengapa........hehheheee....mesti aku tgh lapar kan.....huhuhuhu...tapi jgn haraplah aku akan makan malam....aku dah mula diet dr semalam lagi.....tapi malam ni makan jugak..tak makan pengsan aku....aku makan 2 keping biskut dan 2 keping roti...heheheee......tadi pun dah jeling2 kat nasi kat dapur tu ha....tapi aku cepat2 alihkan pikiran aku kat baju2 yg aku nak pakai balik..meraunglah korang bila tgk aku dapat pakai balik baju2 aku tu...hahhahahhahhahahhahaa.......


aduiii....lapar weh...memang susah utk kurus dan memang mudah utk gemuk...huhuhuhu....takpe..aku akan tahan...dan tahan......dan jgn harap aku nak tergoda dgn itu dan ini...selagi dalam kepala aku ni dok nampak baju2 lama aku tu...selagi tulah aku akan tahan lapar tgh2 malam buta ni.....bila dah takde keje nak buat....memang layan diaries....dan jenuhla korang nak membacanya..hehhehee.....takpe..aku tulis pun adalah catatan hidup ku yg ingin di kongsi bersama jugak....


bila dah perut kelaparan..mata belum mengantok.....ada jelah yg aku nak buat...yg pertama aku akan buat ialah...kacau anak aku tidur..hehehehee..kak ngah memang selalu temankan aku kalau HB tak bersama aku......so dia lah org yg aku kacau......dia siap cakap jgnlah cakap dgn adik..mulut adik dah lenguh dah nak cakap dgn mummy...mummy cakap banyakla...adik dah ngantok.......tapi aku buat derk jelah..aku kacau dan kacau lagi..nampaknya dah takde respon.....memang dah pengsan la anak aku ni...maka tinggallah aku terkial2 sorang diri ni ha....

2 Comments:

s0l0 m0l0 + sinGle minGle + s0rG s0rG said...

berguran senda bersame anak...
s0 sweet !!!~

;)

DatinDiaries said...

Solo: yo lah ......ni la peneman setia akak...hehhee