June 21, 2009

MAIN BADMINTON.......

main la cepat2 yang weiii........panas ni...tak tahanla.....kalau i main jugak badminton tu ok jugak...huhuhu...ni dok tgk je....

aku nak ajak sape la main badminton ni.....tada....nasib baikla Cikgu Yie....Ketua Perhubungan kelab yg DULU tu....sudi main badminton dgn aku.......huhuhu

fuh...penat...banyak sgt peluh keluar...memang best sgt2......walaupun penat tapi puas tau.......kalau dapat main badminton 2x dalam 1 minggu pun kan best jugak ye.....tapi lengan aku dah mula rasa cam sakit ....

panas giler...peluh tak henti2 keluar ni...........kalau selalu mcm ni....cepat aku boleh kurus......hurmmmmm

HB aku tu...lagi la banyak peluh yg keluar....pastu nak dok dekat2 la plak......aduiiiii....

Haq pun ada jugak pagi tu............bagus jugak....kalau buat setiap minggu mcm ni kan......cepatla badan aku ni kurus.......hurmmmmm......tapi tunggu la esok hari mcm mana aku rasa badan aku ni.....dah lebih 10 tahun tak main badminton ni......huhuhuhu...











HB aku baru je sampai semalam....dan kami keluar bersama serta dgn rakan2 kelab yg lain......dah la semalam aku dan HB balik rumah sampai jam 3 pagi.......banyak benda yg kami dok bincang....bincang pun perkara yg melucukan je....huhuhu.....dan akhirnya semuanya selesai sudah....



pagi ni memang kami tidur tak hengat......pukul 10 pg Cikgu Yie kejutkan kami ...dan tanya kenapa tak dtg2 lagi wei...tak bangun lagi ke...huhuhuhu.....so aku dgn HB memang kalutla bangun dan terus mandi..tanpa makan dan minum kat umah...terus keluar pegi Kubang Kerian utk main badminton........sampai je..mcm biasala aku dan HB kena bahan la.......kenapa bangun lewat...bla...bla..bla....aku pegi temankan HB aku...panas giler....yelah tak kan nak letak kipas dan aircond plak......kan lari chasis plak bola dan tak keluar plak peluh tu.....



asyik dok tgk je HB aku main....aku pun cam teringin jugakla..last aku main badminton ni zaman muda mudi dulu.......dah lebih 10tahun rasanya aku tak main badminton ni.......wah...best jugak....mula tu aku lawan dgn HB aku..huhuhuhu....lepas tu HB aku ada games ...so aku lawan dgn Cikgu Yie jelah.....hehhehee......bukan main betul2 pun....sekadar nak keluarkan peluh je.....dah la tak makan apa2......cam nak pitam pun ada.....huhuhu...

2 Comments:

Lily.Lulu said...

kita ari tuh main futsal
perghh !! besss
:D

DatinDiaries said...

lily: akak belum pernah main futsal..hehhehee..kang tergolek kat situ..hahhahhaa