June 25, 2009

GILIRAN HB AKU PLAK......

HB bersama dgn rakan2 pada malam tu.....sampai jam 3 pagi dok melepak kat situ...

makan jgn tak makan....aku lah yg tukang ngambik gambarnya......huhuhuhu.....

lama tak nampak abg polis kita ni...hehhehhehhehee..

ni org lain plak la yg ambik gambornya......aku dok kat dalam sorang2......dok update diaries aku la..apa lagi kan...hehhehhee...

tak tahu nak balik ke yang oiii.......i dah mengantok ni......dah la dok sorang2 kat dalam tu.....huhuhu...nasib baikla ada Wi-Fi.....bolehlah aku layan sorang2...

wah.....bersepah betul atas meja tu nampaknya.......licin plak tu...terima kasih ye kat boss KFC kita ni...kerana belanja kita org makan malam tu....hehhehheheee









Hurmmmmm ni plak N3 HB aku plak..........giliran dia plak bersantai bersama rakan kelab......mcm2 yg dah kami bincangkan..........dan insya'allah dalam masa terdekat ni....kami akan daftar kelab baru iaitu My@PC.....di mana kelab ini akan di daftarkan kelab Malaysia.....takdelah sebelum ni....yg kami dr ahli luar sebagai AHLI HARAM....ahli yg tak berdaftar...tapi duit nak..hurmmmm..


kita lupakan je kelab tu...takde maknanya dan gunanya nak pikir lagi...kita akan tubuh kelab baru ..malaysia gitu....takdelah kita org dr luar ni...iaitu Kelantan..Terengganu....Pulau Pinang...Perak....Pahang...Perlis...dan negeri2 lain lah..jadi AHLI HARAM plak......alah ..lupakan je...tak perlu nak bebankan kepala pikirkan kelab yg ntah apa2......lambat laun kebenaran akan tiba jua....tak perlu nak bertekak....melalak dalam forum ........huhuhuhu......



jom kita layan gambar HB aku bersama rakan2nya lagi baik....


dan BERITA BAIK...kepada yg ada kereta PERDANA bolehlah join kelab kami....dan YANG PALING BEST jugak...yg bawak kereta selain PERDANA pun boleh join jugak.....nanti saya akan bukak N3 lain utk join kelab ni ye kawan2........






*psttttt....staff ROS tak nak baca ke blog aku ni........

0 Comments: