June 25, 2009

CENDOL PULUT TAPAI.......

ni lah rupa kedai baru nya.........dah cantik.....sekarang ni anak dia plak yg jaga.........bagus betul dia org ni.......berusaha itu tangga kejayaan.......hurmmmmm

alahai rindunya kat anak2 aku...........2 hari lagi mummy baliklah ye............

HB aku ni memang asyik nak bergambar je kerjanya ye............takpe........i like.....hahhhahaa

tgklah muka Dik Ya tu......muncung je...muka org mengantok la tu...hehhehhehee

dah lama aku nak makan CPT ni...akhirnya dapat jugak aku makan...nak singgah selalunya ramai sgt org.........kadang2 tu bila singgah je habis......hari ni adalah rezeki aku sekeluarga nampaknya.......

eiiiiii..........makan tak senonoh betul..nak makan lagi nak bergambar lagi...huhuhuhuhu.....

hurmmmmmm bestnya CPT......nanti balik kb aku nak pi singgah lagi lah dgn anak2.....

lepas makan...aku bawak anak2 pi gunting rambut.....huhuhuhu ingatnya aku nak suruh kembar aku ni gunting rambut....bila org kat situ gunting sorang je dah dekat 1 jam lebih..puas kami menunggunya......dan result nya plak..huhuhuhu TAK CANTIK RAMBUT BARU ANAK aku....so aku tak jadi la nak suruh irg tu gunting rambut kakak....baik aku suruh HB aku je........

nasib baikla aku tak muat kan..kalau muat gerenti aku pakai baju ni pi TESCO...hahhahhahahhahaaaa

sampai aku siap boleh baring tu.......tunggu lama sgt .......dan satu lagi...aku siap baca buku cerita hantu apa...hehhehhehheee

HB aku pun sampai nak terlelap kat situ...punyala lama menunggu.........dah la rambut anak aku tak cantik di guntingnya tu......huhuhuhuhu....sabar jelah ye Kak Ngah....lepas tu dia tanya....mummy rambut Kak Ngah tak cantik ke.......aku hanya jawab..ish cantik apa rambut anak mummy...kalau aku cakap tak cantik..mau dia meraung kat situ jugak..........










Aduiiiii...........lepas je ambik anak2 sekolah....tiba2 teringin plak aku nak makan Cendol Pulut Tapai ni......huh dah lama aku tak makan ni.....pilihan aku kalau nak makan CPT ni mesti kat depan Hospital Pakar Perdana Kota Bharu.....aku makan kat situ ....masa aku berumur.....8 atau 9 tahun lagi......sekarang dah 33 tahun....memang dah lama dia org meniaga kat situ.......dulu kedai dia buruk je....guna kereta tolak je......sekarang ni dah cantik....dan dah moden.....aku suka makan kat situ...kat bawah pokok besar.....fuh sedap.......korang patut cuba makan tau...bagi yg dah pernah memang dah tahula memang sedap....


hari tu tiba2 plak aku nak makan..kalau sorang2 memang tak nak la aku...malu ..huhuhu org ramai la...ni kebetulan HB aku pun ada...dan anak2 serta mak aku.....so apa lagi kami singgah la makan dulu........hurmmmmmm lega dapat makan jugak CPT ni....dah lama aku nak makan..nak singgah tapi org ramai sgt......

5 Comments:

Lily.Lulu said...

sib baik laa kita tak suka makan cendol
kalau x mau terliur dibuatnya ni
:D

DatinDiaries said...

lily:huhuhu rugi kalau tak suka ..hehhee

ina said...

sedapnye cendol pulut.memang feberet.nyammmm

Umi Rose said...

bestnyaaaaaaa cendol pulut...tapai lagik tu...uishk....

Kak Ayu, saya dah tukar url tau...

DatinDiaries said...

ina: meh la nak makan..hehe


Umi: patutla kak u bukak tak bleh....huhuhuhu