May 8, 2009

NOOR HIDAYAH - KAKAK

kakak dah buat muka bengang dah tu.....yelah si kecik tu ...sempat lagi buat peace kat kepala dia..hehehehehhee....tapi dia memang tetap selamba la....

dah memang tak tahu nak posing mcm mana nampaknya ni..hehhehhee

sampai posing tido kat kerusi pun kira bolehlah....huhuhuhuhu......

hehhehhehehhee.....sayang kat kakak jugak....

eleh.....saje je buat2 baca magazine tu.....

love u......

hehhehhehee......mcm2 la gaya ....dia siap cakap dgn aku.....cepatla ambik gambar kakak ni mummy.....kakak dah rasa cam nak jatuh dah ni ha.......hehhehee

tabik spring kat mummy katanya.......huhuhuhuhuhu....













Last entry pasal perihal anak2.......kesayangan aku ni ha.......


kakak adalah anak sulong aku......dia kembar dgn Kak Ngah....sekarang dah berumur 7 tahun.....sekarang dah darjah 1....sekolah kat SRJK (c) ............kat Kota Bharu...berpewatakan suka mendiamkan diri...dan buat hal sendiri.....dan juga berani....dia memang sesuai jadi seorang kakak....suka mengarah dan menjaga adik2..tapi kalau time dia nak benda2 tapi tak dapat sama jugak dgn anak2 aku yg lain..hehhehee....di antara 2 org adiknya tu..dia lah yg banyak mengalah....kakak plak memang lebih rapat dgn mak aku..apa2 hal dia mengadu kat mak aku.....


aku memang tegas dan garang jugakla dgn anak2...yelah tegas dan garang kalau ada benda2 yg tak betul la.....tapi kakak ni memang cerdik.....kadang2 sampai aku tak terjawab dgn soalan2 yg dia tanyakan pada aku..kembar ni plak....masa kecik2 dulu..kalau tgk TV memang suka bertanya itu dan ini...kalau tiba time dia nak bertanya memang dia akan tanya sampai ke lubang cacing....penat nak menjawabnya....


bab makan memang dia lah yg paling cerewet....tak mcm Kak Ngah.......suka makan2 yg ala2 western....buah ke.....nasi makan sikit je.....tapi kalau makan nasi tu plak.......yang pelik hya bab ni tak memilih....dia boleh makan nasi kosong tanpa lauk.....atau dgn kicap dan telur je...hehhehe...selain dr nasi memang dia agak cerewet.....dia makan sikit je...katanya tak nak makan banyak nanti takut gemuk ....huhuhuhu......kecik2 dah pandai jaga badan.....bagusla....apa yg aku perhatikan..perangai dia memang seperti papanya ......


tamatlah sudah segala cerita pasal anak2 kesayangan aku kali ni.....ni pasal entry sorang2 la.....hhehehee......
dan terima kasih jugak kepada HB aku kerana menerima dan menyanyangi anak2 aku......

6 Comments:

Alicia said...

karektor diaorg berbeza tak beb? u memang ada keturunan kembar ke? :D

mummysyafie said...

dah ada anak dara dah ni erkk...best nye

fADzly (wAK) said...

apelah perasaannya melayan karenah anak kembar ni ye..sweet kids :)

Cik AniS GalaxY said...

anak dara akk nie mmg bgs ek
bahagia hidup dgn adernya diorg nie kan kak

bOnda said...

tingin nak anak kemba..rasa besttttt je...u ada kturunan kemba ye sis?

DatinDiaries said...

huhuhu....banyak nak kena jawab ni....

Alicia dan Bonda : ah a memang best sgt2...tapi pening kepala...huhu asyik bergaduh je kdg2 tu...adik saya kembar..cousin saya pun kembar dan atok pun kembar...hehhe

Mummy:hehhe...dah 3 anak dara dah ni ha....ingat nak anak teruna plak..kalau ada rezeki..hehhe

Fadzly: memang hapy...tapi kdg2 tu pening kepala dgn karenah yg berbeza....dan kdg2 sama serentak...penat wooo

Cik Anis: ah a..anak ni memang 1 anugerah...kalau takde bosan dan sunyi..kalau ada plak..bosan gak...asyik bergaduh je..tapi apa2 pun sis hapy dgn kehadiran anak2 ni..