May 8, 2009

NOOR ZAHEERA - DIK YA

huhuhu mcm2 la gaya Dik Ya sorang ni.....nakal...

hehhehe,.....keciknya gigi dia........

hi ada jugak Kak Ngah dalam entry Dik Ya nie.......setiap kali ambik gambar Dik Ya ni suka sgt buat mulut mcm tu...

hi sayang....

cakkkkkkk.......love u....

tu Kakak la yg dok tunjuk cara nak bergaya....sampai terangkat kaki2.....hehheee

memang betul2 ceriala kalau dgn Dik Ya....coz badan dia memang kecik....pastu gaya nakal2 plak tu...geram betul.....

hi sayang......mummy betul2 sayang kat anak2 mummy nih............muahhhhhhh












Ha.....tiba plak entry Dik Ya.......


Dik Ya dah berumur 4 tahun sekarang ni.....dan belajar kat sekolah Smart Readers Kota Bharu.....huhuhu detail nampak.........Dik Ya seorang anak yg sememangnya suka bergaya.....pantang tgk barang2 aku yg dia rasa dia suka....pasti dia ambik......bila dia dah ambik tu kira confirm dah jadi hak dia la......


kakak2nya jugak memang selalu sangat kena mengalah kat dia..manakala nenek dan aku sendiri selalu menyebelahi Dik Ya...hehe yelah dia tu kan kecik lagi..nak marah pun cam tak sampai hati....tgk muka pun dah kesian...huhuhu...tapi mak aku kalau dah sampai tahap gaban ...memang dia marah la.....bila Dik Ya nangis...dia pujuk balik...huhuhu baik tak payah marah...bila la anak2 nak takut kalau mcm ni...hehheee......


buat masa sekarang Dik Ya masih lagi dalam gelaran anak bongsu....hehhehheh...manalah tahu kan kot2 dia nak dapat adik ke plak nanti......tu tak tahu bila la agaknya.....kalau ada rezeki ada la tu nanti.......Dik Ya ni memang kecik sangat.....rambut dia memang cantik sangat......curl...aku masa time mengandung dulu memang suka sangat pi saloon cuci rambut pastu buat curl....tak sangka plak apa yg aku dok selalu buat tu.....dapat kat Dik Ya...takpe aku suka...aku suka......manakala kembar plak rambut lurus.....Dik Ya je rambut curl.....



apa2 pun mummy memang sayangkan anak2 mummy semua..........


mummy senantiasa rindukan anak2 mummy...........tak bleh nak berpisah walau sehari...tapi kalau ada depan mata.........memang meriah gakla suara aku marahkan dia org ni........hehhehhee....yelah mcm2 karenah kan.....bila dia org takde kat sisi.....terasa cam sunyi je...

3 Comments:

Cik AniS GalaxY said...

comelnya dek ya.
beruntung akk dpt anak yg comel2 n nakal nie.

bOnda said...

dik ya ni ada iras2 k.ayu skit2.. =)

DatinDiaries said...

Cik Anis: dik ya ni memang nakal sikit...di sebabkan dia kecik...so tak sampai ati nak marah...asyik dia je yg menang...huhuhuhu


Bonda: ye ke ada iras.....dah banyak kali jgk tgk.....tapi ntah tak jumpa tang mana tu...