May 8, 2009

JOM MAKAN SATE.....

Selamat Datang ke Sate Kajang..Hj Samuri......hehehee

tersergam indah bangunan sate Hi Samuri.....tahniah di ucapkan kepada anak melayu yg berjaya....satu contoh yg amat baik utk di ikuti....utk sampai ke peringkat ini bukannya mudah.....memakan masa bertahun2...bila dah sampai ke tahap ini.......ANDA SUDAH BERJAYA.......walaupun dah berjaya....tapi jgn putus asa utk lebih berjaya lagi.......semoga allah juga membuka ruang utk aku berjaya seperti mereka2 juga.....insya'allah...amin...

hurmmmmm.........1 jug fresh orange..utk kami sekeluarga.....hurmmmmm bestnya......

Kak Ngah bersama dgn Pak Su Ni.........bila nak belanja kita org ni plak...huh

tak sabar tunggu makanan nih...perut pun dah lapar.....bawak mak makan sate........ni hari ibu dok pikir lagi...apa yg aku nak buat ni....hadiah....1 dah bagi...dan satu lagi nak bagi apa ye......mak aku nak handbag ni.....hurmmmmmm....esoklah ....aku akan keluar bersama HB carikan hadiah utk mak aku sempena Hari Ibu nanti......

Dik Ya ni bukannya nak makan sangat pun...huhuhuhu....saje je tu kan.....

wah....makan tak hengat nampak.....cntrol ckit.....perut tu.........awak tu blum khawin lagi.....ko gano.....hehhehee

separuh dah habis...baru ingat nak ambik gambar sate......hehhehehee.......sate daging....ayam dan rusa pilihan kami sekeluarga....arnab belum pernah makan lagi.....ntahla rasa cam tak bleh makan la..teringat kat kucing....huhuhuhuhu

wah....sedapnya........gambar aku takde pun dalam entry kali ni nampaknya.....asyik dok ambik gambar org je.......hehhehhehhee

ha...saat2 yg anak2 aku tunggu la ni...bukannya muat sgt dia org nak main tu....tapi di naiknya jugak......hehhehhehe...takpe layan jelah......

baik2 Dik Ya..kang tergolek ke belakang tu kan......

kakak yg bergaya ala2 manja gitu........hehhehhehhehee

nampak senyum je...pastu nak turun mulala takut..............kalau aku naik mcm mana ekkssss.....mau Pak Aji tu turun dah merayu pada aku..............jgnlah naik...satu ni je yg tinggal....katanya.......waaaaaaaaaaaaaa

rilex je Dik Ya nampaknya di situ...............













Jommm kita makan sate lagi....seperti yg aku dah aku katakan....aku teringin nak pi makan sate kajang Hj Samuri ni kat Kajang...tercapai jua akhirnya...hhehehehhe...sebelum aku nak balik ke KB nak jugak aku makan kat sana....bukan ada permintaan tertentu tau.....ni cuma aku je yg teringin nak kenal kat tempat tu...


rasa cam puas hatilah aku dapat jugak makan kat sana....tapi hurmmmmm......boleh tahanla.......ok la......boleh di makan la....tapi lebih sedap lagi kat Taman Melati....nanti lepas ni memang kalau nak makan sate..memang kena pi kat sana lah......kalau u all rasa ada tempat yg lebih sedap nak makan sate tu....bolehlah bagitau...kot2 aku nak memcubanya....kongsi2la tempat makan yg best2 tu....huhu...


kita ikuti jelah gambar yg sempat aku rakamkan sepanjang makan malam kami di sana....

3 Comments:

Niena_2009 said...

lama xmkn sate sahmuri!pesta sate ker nie?sedap nampak mkn satu famili kan?

Cik AniS GalaxY said...

sate....sedapnya.
bln nie anis x gi mkn lagi la.
mesti ingtkan mom n dad nie..huhu

dkt sgt sate kajang nie dgn umah anis.

DatinDiaries said...

Niena: hehhee...jom kita pi makan satehj samuri...nak tak...:-)


Cik Anis: ha....pi la bawak mak ...Hari ibu nih...hehheh