May 2, 2009

KELUAR BERSAMA ANAK2......

Singgah kat Mid Valley jap..nak beli sandle utk Dik Ya........yg mana sandle dia dia terkoyak rabak....aku pun tak faham mcm mana lah maid aku ni letak kat mana kepala dia....tak bawak sandle utk Dik Ya......so kena la aku beli yg baru.......ha ni dia Barbie punya sandle ala bling2 gitu.....cantik gak.....hehhehhe

bila dah beli sandle baru...siap berposing lagi mereka berempat tu...huhuhuhu

lama betul Dik Ya cuba seluar jeans barunya tu...jenuh aku menunggu kat luar ni ha....

ha mummy ...apa2 pun bayar dulu segala baju dan seluar anak2 ni....huhuhuhu

apa la yg kembar aku ni dok bincang kan...........mcm budak remaja la plak aku tgk anak2 dara aku ni...

hi...banyak Dik Ya shopping........borong baju ke.......


ha ni dia model baru utk GAP KIDS...hehhehehhehhee

lepas je shopping utk anak2 dara aku ni.....terus pegi kat Buskin & Robin makan ice cream dulu.....hurmmmmm....bestnya...tapi lagi best Hagen Dazs

singgah Metrojaya dulu....Pas Su ni dia org nak beli hadiah birthday.....tapi aku yg bayar dulu....hehhehhhee....yg pasti aku akan pastikan aku akan claim balik...hehehhehe









Bila demam dah beransur pulih....aku dan anak2 apa lagi......keluar shopping lah......HB kerja.....nak tunggu dia balik lambat lagi....so baik aku keluar dgn anak2 dulu sambil ditemani adik lelaki aku selaku bodyguard kami ptg itu...hehhehhehhehee......


anak2 nak pakai baju pun dah takde...aku ingatkan nak pegi KL...2 hari je....rupa2nya melarat sampai ke seminggu lebih...yelah kes tak sihat punya pasal.....lagipun kami nak pegi ke perlis plak..tu yg nak kena pi beli baju utk anak2.....aku plak pakai jelah apa2 yg ada...huhuhuhuhu....yang utama adalah anak2 aku......

destinasi pertama kami adalah Mid Valley.......dan IKEA je.......

jom kita layan gambar pelbagai karenah anak2 aku .........memang haru biru di buatnya.......

5 Comments:

@xiM said...

happy weekend to you!!

sakan shopping noo..

AniS GalaXy said...

abis semua duit mummy
anak2 dah pau ek kak...hehe
akk stay kat mana ek??

jom la join anis n kawan2 ke ulu yam ahad 10hb mei nie..
meriahkan lg majlis.

teringin gak nk jumpa akk

DatinDiaries said...

@xim : you too......jap nak singgah rumah @xim ...hehee


Cik Anis : bila buat tu.....anak2 memang suka pau duit akan..huhuhu...

kalau kebetulan sis kat KL bolehlah kita jumpa.....

AniS GalaXy said...

gathering 2 ahad nie kak.
10hb.
kalo sis kt KL leh ar kite jmp k

DatinDiaries said...

Cik Anis : sis baru je sampai KL....br balik dr Perlis..mcm mana.....seronok ke...