May 3, 2009

BERSAMA ANAK2 - PART 2

mcm biasa jugak....lepas beli apa2 yg perlu.....pasti akan singgah kat cafe .....anak2 nak makan ice cream la....dan mummy nya plak nak beli currypuff n daddy la...huhuhuhu

huhuhu....kakak ni suka sgt buat muka.....mcm2 gaya yg dia boleh buat......huhuhuhu....

Dik Ya memang mantain dgn muka sedih nya itu......

alahai Kak Ngah...memang suka makan mcm mummy dia jugak nampaknya...hehhehehhe

layan...makan tu......jgn tak layan....inilah bodyguard aku kali ni......hehehhe

4 tahun tapi masih lagi muat duduk kat situ......huhuhuhu Dik Ya ni memang badan mantain je...makan banyak pun memang tak gemuk....tak mcm aku.....kenapa aku tak mcm dia ye.......huhuhu

Gaya Model Proton Perdana Executive masa kini..........di menangi oleh Dik Ya......( sambil tepuk tangan )








Hehehehhe...memang tak habis2 lagi ni ha bab keluar dgn anak2...ingatkan nak letak dalam 1 entry je....alih2 baru perasan ada beberapa kpg gambar lagi yg belum settle....masih lagi cerita sambungan pasal aku bersama dgn anak2 aku la ni.......keluar shopping bersama dgn dia org....kalau ajak dia org pi shopping memang laju lah jawabnya....


lepas je beli segala jenis baju....wah cam banyak je.........beli setakat yg termampu je.....huhuhuhu....terus singgah pi IKEA jap...coz aku nak beli hanger dan tupperware kat sana plak...esok kan hari dah nak konvoi ke perlis plak......so nak kena la bawak bekal2 dalam kereta..maklumlah aku ni dgn anak2.....buatnya anak2 kelaparan....senang boleh terus makan.....hehhehhehe..padahal ni kes punya budget ........save ckit duit tu...makan dalam kereta je.......hahhahahhahahaa...lagipun bila ikut konvoi ni tak bleh nak suka2 hati berhenti je....bila dia org berhenti makan ..barulah kita bleh makan......so utk kemudahan bersama dan selamatkan apa2 yg patut dalam beg tu...kita bawak bekal je...amacam bijak tak...huhuhu....


kita layan gambar kat IKEA ye.....



layannnn......

5 Comments:

Shifu67 said...

amboiii... tak kelik lagi ko ni..... berapa hari anak ko ponteng sekolah ni... nak kena sampan ni....

Cik AniS GalaxY said...

sampai IKEA merayap ek kak..huhu
caripap IKEA mmg best
sedap sgt

DatinDiaries said...

Shifu: huhuhu....selasa ni kelik lah ambo...baru sihat jah ni..huhuhu


Cik Anis: memang sedap....makan 1 pun dah kenyang..hehhe

FoX said...

huhu...awat rambut si kembar dah lain? tapi comei...huhu...

DatinDiaries said...

FoX ; wah lama betul menghilang ye,...hehhehe..papa dia la yg potong..huhuhu