May 2, 2009

DEMAM LAGI.....

satu hari memang takde buat apa....dok baring je kerjanya...tunggu HB balik keje baru lah pegi klinik............dah 5 hari demam......doktor ambik darah.....dah la 3 ari lepas kena inject kat p*****g...hehhehehee......harap cepat sembuhlah hendaknya...hehhehhee.....

tak larat nak bergambar.....hanya ambik 2 kepinh je kat dalam klinik ni ha.........buat penawar drpd takde langsung kan.......hheehhee










Beberapa hari yg lepas dan sampailah sekarang.....aku masih lagi demam......tapi buat masa sekarang demam aku dah beransur pulih cuma batuk je belum baik2 lagi ni ha......apa2 pun alhamdulillah lah demam aku dah takde....betul2 tak larat 2..3 hari lepas.....


nak bermesra-mesraan pun tak larat di buatnya.....tapi nasib baiklah HB aku jenis yg memahami...ye ke memahami...huhuhuhuhu....i dun think so kalau bab2 sepatutnya kan...hehhehhhe......tanggungjawab kena tunaikan.......kang berdosa besar plak.......huhuhuhu.....ish dah melilau nampaknya.....


dah tahap gaban punya demam dan batuk ni...HB aku bawak aku pi klinik...huhuhuhu ubat lagi....waaaaa tak sanggup rasanya aku nak makan ubat je kerjanya....tapi nak cepat sembuh aku akur jelah.....pilihan aku sudah tentulah pegi Klinik Famili kat Batu Caves......Doktor kat situ memang baik2..peramah........suka pegi kat situ.....lagipun boleh guna Kad ING...hehhehhehhehehe.......GUNAKANLAH ING INSURANS........MEMANG BAGUS...
yelah bukan buat2 sakit kan......dan memang betul2 sakit...

3 Comments:

Cik AniS GalaxY said...

akk demam ker.
take care ye kak
ubat yg penting

vy said...

Datin

ada ISI ???

DatinDiaries said...

Cik Anis : demam dah ok dik...cuma batuk je..hehhee


VY : huhuhu isi lah sangatnya ni...isi perut adalah....wakakakka