April 29, 2009

PIALA FA

Perlawanan Akhir Piala FA .......KELANTAN lwn SELANGOR.....

















Hurmmmmm....memang dah berkurun lamanya aku tak tgk bola..yelah almaklumlah kalau pegi sorang2....kang gile ape....semuanya lelaki ...ish ...dushhhh....tak naklah....dulu pun tak silap aku 10 tahun lepas la aku pegi dgn abg ipar dan kakak aku jugak.......tapi kat stadium kelantan ni lain ckit..kalau tgk pompuan je masuk...tgk mcm tak pernah makan 20 tahun..huhuhuhu..kalau dok kat Astaka tu kira cam selamat la sikit...hheehhehe dr mata2 nakal tu........uwekkkkk....



kali ni aku jejak plak kaki ke stadium...tapi Stadium Bukit Jalil la.....kat sini memang best coz org buat hal masing2...takde masa dan maknanya nak tgk2 org mcm tak makan 20 tahun.....hehhehhe....kali ni jugak aku pegi dgn abg ipar dan kakak aku ...serta tambah sorang lagi iaitu HB aku...hehhehe....aku bukan main bersemangat waja....bukan proton je ni...dah waja dah...siap beli baju kelantan FA ( Farah Ayu ) hhehhehe ...utk aku dan HB aku...konon2nya nak bagi semangatla kan....kakak aku plak HB aku siap bagi pinjam baju dia lagi..hehhehhee...biar dalam kereta tu semuanya merah menyala......


aku memang demam tak hengat dan batuk2 la...org dgr aku batuk pun mesti korang takut.....mcm nak makan org...ha kali ni aku plak nak makan org......hehhehee....tapi aku lawan jugaklah .....dah bersemangat nak tgk bola ni....jgn aku pengsan dahla....tapi aku masuk ikut pintu Selangor la...hehhehe sama je masuk ikut pintu mana2 pun.....cuma tempat duduk je lain2.......masuk je dalam tu..ternampaklah plak sirap bandung cincau.....fuh sedap giler tu.......aku siap beli 2 gelas terus....memangla dia org boleh buat duit betul.....utk 1 gelas RM2.00 tau....nanti tahun depan aku nak bukak gerai jual air bandung cincau dgn HB akulah kat stadium...cepat cikit kami kaya...hehhehheheeh......yg jual2 makanan tu malam tu memang masyuk giler tu...mau tak nya perlawanan belum tamat...semuanya dah habis..memang kering kontang lah tekak kami ni.......


apa2 pun kelantan kalah pada selangor......tapi kalah bukan sebarang kalah....kalah bermaruah....kalah pun atas dasar penalti je...apa barang menang kerana penalti.....hahhahahhaha......adala yg marahkan aku lepas ni..hehhehee.......



permainan kedua2 memang hebat.....selangor hebat dan kelantan pun hebat....mungkin takde rezeki kelantan nak membawa pulang Piala FA.......manalah tahu kan...suatu hari nanti rezeki akan berpihak kepada Kelantan.....wah panjang lebar betul aku menulis ni....oklah kita layan gambar jelah ye........





zassssssssssssssssssssssssss

7 Comments:

ani_hasrul said...

wah....semangatnyer datin....huhuhuhu....GOMO KELATE GOMO.........hakhakhak.....

bOnda said...

tengOk kat tv je..

DatinDiaries said...

ani : memang semangat...demam2 pun gi jgk..balik pengsan..


bonda: ape brg tgk tv.....tgk live la baru best...baru rasa mcm mana kalah..huhuhuhu

Dato' S said...

Puashati la bayar RM 15 utk tiket tuh...

Permainan mmg SENGIT... sampai tak leh duk diam arr... suara dah hampir2 hilang... huhuhu...

DatinDiaries said...

Dato S : biasalah menang sorak bagai...hehhee

Remy.com said...

wah datin, meriah sungguh yer...

DatinDiaries said...

Remy : helo cute...memang meriah betul...hehhee