April 3, 2009

PERSIAPAN UTK MAJLIS HARIJADI....

hari ni adalah hari utk memasang khemah......aku nak kena ada jugak bagi memastikan dia org pasang dan di letakkan di tempat yg betul.........apa2 pun memang aku berpuas hatilah...coz dia org memang buat kerja dgn cermat.......hehhehee.....jom kita layan gambar bagi persiapan khemah hari ni....zassssssssss......




huhuhuhu...nampak kesianla plak muka Dik Ya ni..........memang muka tak nak bagi org marah ni.......

alahai Dik Ya bergaya manja.........


buat baik2 ye........supaya khemah ni nampak cantik ye.......

hey u..........

helo sayang.............nampak happy je...tak sabar nak tunggu esok hari nih...........semoga semuanya berjalan dgn baik hendaknya....


aduiii...si kecik ni...tanah berat tu .........masih nak menolong mummy.....belah malamnya terus ke klinik........demam....hehhehehee

Fuhh...anak2 mummy mesti penatkan ....tolong mummy angkat tanah2 tu.......


kira okla...letak kat sudut ni.......nampak banyakla pokok2 yg berdaun kat sini.........nampak cam redup je.....

ha...ni pokok yg aku beli tempohari...di letakkan kat tepi kolam....nampakla hijau ckit.....aku suka jugak pokok2 yg berdaun lebar ni......nampak hijau je.....



ni plak keadaan khemah yg satu lagi..........huhuhuhu tgk padang tu dah penuh dgn air.....aduiii...risaunya aku ni..........

huhuhuhu.....risau aku ni......nilah keadaannya selepas hujan.......semoga majlis ni berjalan dgn lancar dan sempurna....











Persiapan untuk majlis harijadi anak2 aku dah bermula....dan aku dah mcm lipas kudung...kesana sini.....beli itu dan ini...dan buat itu ini...memang memenatkan...tapi aku berpuas hati....dan aku memang suka buat jamuan .......cuma tang nak mengemas je yg malas tu...huhuhu penat.......hehhehee...tapi nasib baiklah ramai yg sanggup nak tolong pada majlis ni nanti......dan yg paling penting....YA ALLAH ...SEMPURNAKANLAH MAJLIS INI.....DAN JGNLA HUJAN pada majlis ni nanti...Amin.......

persiapan demi persiapan dah di buat.....dan hari ni adalah hari utk pemasangan khemah je dulu...petang2 dia org datang ke rumah utk memasang khemah...mula2 tema utk khemah tu colour hitam dan putih...tapi bila aku pikir balik di sebabkan ni birthday utk anak2 ....aku cuma guna tema light pink dan putih je....masa pasang khemah tu...keadaan tu semuanya ok.....

dan hari ni jugak memang takde apa2 yg di lakukan...cuma keluar dgn HB utk beli barang2 yg sepatutnya dibeli utk last2 minute ni je.....tapi masuk je belah petang ...hujan turun dgn lebat.....risau gak aku ni...dgn majlis ni......mintak2lah tak hujan......agar semua tetamu selesa......mudah2han ALLAH sempurnakan niat aku utk menjayakan majlis hari jadi ini bersama dgn anak2 yatim.......

yg lain2 semua dah settle...cuma tunggu majlis berjalan esok hari je..........aku mengharapkan agar semuanya berjalan dgn sempurna.........Aminnnn.....

3 Comments:

Unknown said...

harap2 tak hujan mlm ni... kalau hujan cam mana nak bakar ayam... huhuhu

bieaz said...

hai my sis... Bie kasi sis award so grab kat blog bie ek!! bye2... Hope u like it.

DatinDiaries said...

Shifu : alhamdulillah....semuanya dah selesai ...terima kasih coz sudi dtg ye


bieaz : ok thanxs....nanti sis singgah jap...hehhehe