April 6, 2009

PERSIAPAN TERAKHIR....

sebanyak 15 hamper utk di berikan kepada org kampung yg miskin......aku perlu hantar sehari lebih awal.....yelah takdela kalut nanti bila tiba waktunya.....


sedikit perbincangan dgn penduduk kampung ........utk program esok hari....

pinjam kat KRT lah tempat nak buat BBQ nih....dah pening tak tahu nak carik kat mana ..last2 minute mcm ni.......dah bagitau kat HB...cepat2 buat.....pastu tak ingat...ha last2 minute barula nak ingat...hurmmmm....nasib baik aku terpandang alah ni...hehhehhehe

singgah SSF jap....beli benda ni ha...untuk letak cup cakes tu........hurmmmmmmmm......

gambar aku dgn kacang panjang ni pun HB aku nak jugak ngambiknya......hurmmmmmm.....

rasa cam puteri saadong...di mana di kelilingi oleh sayur2 sawi.....bawang putih dan sebagainya....hahahahahhahhaha

wah.....sedapnya ayam KFC yang org belanja ni....hahhahhahahha...setiap kali kami dtg....mesti free kan......bagus betul pengurus KFC ni......bila dah lepas majlis ni....makan free lagi ke..hahhahhahaha

tak sabar nampak nak makan ayam ni....hehhehheheheee

last skali singgah makan jap.......dan ada nak bincang2 ckit dgn pengurus KFC ni......yelah...agar semuanya berjalan dgn baik nanti.........insya'allah......









dah beberapa hari aku tak update diaries aku ni.....memang bz yg teramat sangatla kononnya...hehehee.....nilah plak adalah sekitar sehari sebelum majlis bermula....masih banyak lagi barang2 yg nak kena sediakan.......hari2 terahir mcm nilah baru perasan itu dan ini yg belum di sediakan lagi.....

nasib baiklah aku ni check balik......tapi ada jugak tg tertinggal....jomlah kita layan gambar jelah dulu....

2 Comments:

lily lotus said...

cptlah update pasal the party..hehe

DatinDiaries said...

Lily : hhehehhehe.....kena ikut turn ni....huhuhuhu,,,jenuh nak susun atur ayat mayak ni...hehhehee