April 3, 2009

HARI MENYIMPAN......

AmBank ....pilihan ke tiga2 puteri kesayangan aku jugak.........dah lama sepi....so hari ni...terus aktifkan balik semua buku2 nya.....dan hadiah utk ibu aku yg banyak berkorban dan memahami aku selama ni.......

untuk ibu tercinta.....insya'allah tahun ni dapatla aku hantar mak aku menunaikan haji ........semuanya dah settle cuma tunggu dr pihak tabung haji hantar surat je...........mudah2han doa ibu aku termakbul hendaknya...........hadiah ini aku berikan utk ibu aku sempena hari ibu akan dtg......

Amanah Saham Wawasan utk ketiga2 anak perempuan kesayangan aku ni.....untuk masa depan mereka ........

ni bahagian aku la.......dah berhabuk nampaknya......hehhehehehhehhee.....

singgah beli arang plak...nak buat BBQ kat umah pada majlis hari jadi anak2 aku tu nanti.....

lepas ambik Dik Ya sekolah...singgah beli 'awas sate' kat belakang wad mayat hospital kota bharu...kat situ memang sohor la bab 'awas'2 ni.....hehehee..pastu singgah makan nasi sup plak sementara tunggu anak kembar aku keluar......









Biasanya lepas hantar Dik Ya....aku singgah makan kat kedai pati kawan lama aku tu...tapi ari ni memang tak sempatla...coz banyak benda yang nak kena aku buat plak ari ni.....

ari ni adalah hari untuk menyimpan......dah lama tak menyimpan ni.....asyik buat2 bz dan beg kecik pun tak tebal sgt.......tu yg sunyi sepi tu........yg penting adalah anak2 aku......simpanan mesti ada..untuk masa depan anak2 aku.....lagipun pasti aku dulu yg akan meninggalkan mereka...sekurang2nya kalau aku dah takde..anak2 aku tak akan susah...itu harapan aku....aku tak sanggup tgk anak2 susah...walau mcm mana susahnya aku ni..aku akan buat sedaya upaya utk anak2 gembira.....walau dalam keadaan mcm mana sekalipun...bagi aku anak2 adalah nyawa dan sebahagian dr hidup aku....tanpa mereka musnahlah hidup aku ni....

aku sanggup berkorban apa saje..demi anak2 aku yg tercinta.....dan tak sanggup utk melihat anak2 aku menderita..tambah2 bila aku dah takde......tak dapat nak bayangkan mcm mana keadaan mereka..jadi sementara aku masih ada...aku akan buat yg terbaik utk anak2....dan akan pastikan SIMPANAN anak2 ada...utk masa depan mereka......

3 Comments:

Shifu67 said...

sejuk perut ibu mengandungkan ko.... dan sejuk juga perut ko mengandungkan anak2 ko.... semoga anak2 ko bertanggungjawab sebagaimana ko telah menjalankan tanggungjawab sebagai anak

iklan raya petronas jadikan iktibar...

vy said...

Datin

buku buku simpanan saya pun semua dah sejuk beku!
tgh gigih berfikir camner nak panaskan balik buku2 tuh semua.

DatinDiaries said...

Shifu : thanxs ya...semoga anak2 saya nanti menjadi org yg di segani nanti mcm papa dia org....

jgn lupa dtg rumah esok....


VJ : hehehhee...samalah kita....dah lama membeku.....huhuhuhuhu