April 19, 2009

MASIH LAGI PASAL HARI JADI...

aik....apasala muka u nampak lain plak dalam gambar ni...hhehheheee....

love u so much.......hehhehee....selit sikit ayat ni......

muka kepenatan.......ni jam dah pukul 2 pagi tau....baru lepas kutip segala jenis sampah kat sekeliling rumah...pastu ambik gambar la...hehhheheee

terima kasih kepada semua rakan2 yg sudi hadir ke majlis hari lahir anak perempuan saya......


adik beradik nih.....mak aku bersama dgn kakaknya........


Dik Ya bersama dgn My Mom.....

ni plak abg ipar aku.......telah MENGsumbangkan banyak lagu malam itu....wakakakkakkaa

ni adik lelaki aku ......menyanyi siap pegang pagar tu.....hehhehehe..lagu apa la dia menanyi tu sampai mcm tu punya syok......hahhahhahahahhaa

bukan setakat pinjam bekas utk BBQ je...tapi dgn org2 nya skali pinjam...hehhehhehee....apa2 pun terima kasih ye kepada KRT Sri Berlian...kerana sudi dtg ke rumah...dan siap tolong lagi tu.......

memerhatikan anak2 dok bagi hamper kat anak2 yatim........


cam birthday aku la plak...dok kat tgh2 .....hehhehheee

happy birthday.........Nor Azra Syamina.....Noor Hidayah ....Noor Hikmah dan Noor Zaheera....













Hehehhehhe...sekarang ni memang lembab betul la aku nak update satu persatu ni....membosankan.....nampak gayanya nak kena tukar kepada dot.com nih..hehhhehee...cepat mcm biasa ....apa2 pun entry pasal birthday ni memang belum habis2 lagi lah......


sekarang ni aku betul2 buat sibuk ...tu la pasal tak sempat nak update cerita terkini....tapi mulai hari ni memang tak tidur malam la korang aku akan update setiap hari.....baca lah sampai pengsan....heh heh heh.....


so kita ikuti lagi ye.......kerana entry ni masih lagi dalam suasana ala2 majlis hari jadi lagi...




layan.......

2 Comments:

cik wanie said...

mmg meriah btul majlis akak,
hik hik hik,
rugi x dpt join skali kan,
hurm...

apapun selamat semuanya kan:)
amin

DatinDiaries said...

wanie : alhamdulillah semuanya dah selesai dan berjalan seperti yg di rancangkan.....