April 1, 2009

KUNJUNGAN DR BLOGGERS.......

Senantiasa di sisi aku ...walau di mana aku berada....hurmmmmmmm...terima kasih kerana terlalu menyintai dan menyanyangi aku........hehhehhehee

nila rupa nasi ayam yg aku makan tu.......tapi nasi ayam kat Damansara Jaya tu lagi best.........dan jugak nasi ayam Chee Meng pun sodap......

terima kasih di atas kesudiaan Bondarock a.k.a deila berkunjung ke rumah saya ....pada malam tuuuuuuuu kan.....hehhehhheee.......syyhhhhhhhh..........




Kesian kat Iman ni...sampai tertidur tu.....tunggu mak2 ni bergossip....hahhahhahaa











Hurmmmmmm.....lepas je aku berpeluh kat Sungai Buloh tu.....penat dan sebagainyalah........kita tibalah plak masanya utk perut aku berkeroncong....hehhehhehee.......aku singgah jap kat Pavilion KL......pi Parkson beli barang2 make up aku tu......then terus turun kat Food Court......nak makan...lapar sangat2 la.....


pilihan aku mcm biasa jugaklah Nasi Ayam jelah yg aku makan......HB aku plak makan Nasi Putih Gulai Daging kalau tak silap aku la.....hari tu aku pegi makan nasi ayam kat situ...ayamnya bolehla tahan....kan...banyak la jugak...tapi kali ni aku pegi....alahai hidup segan mati tak mau nih........hehhehhhehe...ayam eleh....ckit je....tu pun dia dah siap2 potong lagi....isi je.......tapi ckitlah kalau nak di bandingkan dgn dulu...hehhehehe...kaya...kaya...kaya....meniaga mcm ni.....

aku pun nak meniaga nasi ayam jugaklah......cepat cikit kaya........hhehhehe

lepas kat Pavilion tu terus aku balik rumah coz ada kunjungan hormat dr rakan blogger aku yg baru iaitu Bondarock a.k.a Deila.......tak puas jumpa kat IKEA...kali pertemuan kat rumah plak..lagi best........hehhehhehhehee.............kan deila kan...best kan.........sakit tu tak cuma GELI je.....hahhahahhahahhahaa.....apa tu....RAHSIA ..hanya kami berdua je tau....hehhehe

4 Comments:

Shifu67 said...

sah la diet ko dah kantoiii...

errr... aku pun nak jadi geng Bondarock... hehehe

DatinDiaries said...

Shifu : hehhehehe.....mai kita pakat tubuh 1 group .....

cik wanie said...

salam akak,
bila akak pegi kl,
entah2 masa wanie pegi kl,
akak pun ada kat kl x???
kalau tahu mesti kita blh jumpa kan,
hik hik hik hik....

DatinDiaries said...

Wanie : tu la pasal....time yg sama tu...tapi wanie bz kot...tu yg akak senyap je..huhuhu