March 30, 2009

TEMPAH KEK......

tgh berbincang pasal kek........dr segi harga.....design mcm mana..........apa yg nak buat...nak hias mcm mana....dan mcm2 lagilah......

serius nampak dok bincang pasal nak buat kek je ni.......huhuhuhu......yelah kalau boleh..nak lah kelainan sikit.....so kena buat2 muka serius la......hehhehhee


ha.....buat apa tu......adala tu yg dia berkenan tu............hurmmmmmmm.....

lepas kena tegur asyik dok pegang itu dan ini......berkenan itu dan ini.......mula la dia muka nakal dia tu.........mata mahal tu.........hehhehhehhee....apa la buat mata mcm tu......huhuhu..mcm nak telan mummy je ni...

bz dok susun gambar kek yg aku nak tempah nanti........tapi tak semuala...........mau fening aku di buatnya....fulus.......fulus.......fulus mania....di mana kau..........

hhehehhee.......cutenya Dik Ya.....hati2 kang org kat belakng tu peluk.....ha..pengsan kat situ.....hhehee


ROTI KAYA dan ROTI KACANG ...hurmmmmm....memang sedap.........

cokkies ni nak bawak ke kelas qiraati malam nanti.....nak bagi kat kawan2 katanya.....ada jamuan.....siap dah beli itu dan ini.....alih2 tiga2 anak dara aku ni tak pegi.....huhuhuhu.....penat katanya.....kesian.....









Ha......ni bab yg paling best aku nak story mory ni..........

nak tempat kek.....hurmmmmmm...setelah berhari2 aku dok pening kepala ......asyik dok pikir nak buat kek mcm mana lagi......dah jemula asyik kek yg sama je setiap tahun....memang tak lepas dr BARBIE la...setiap tahun.......tapi tahun ni ada jugaklah TEMA utk BARBIE tu..hhehhehee...cuma ada sedikit perubahan atau dr segi design je lebih cantik dr yg sebelum2 ni.....sebelum ni pun dah cantik....tapi ni lagi cantik..hehhehhee..tak sabar aku ni nak tgk rupa kek.........aku dah siap dok imagine lagi ni...kek yg aku nak...dan aku jugak pasti yg anak2 aku pasti akan suka....rasa2nya bila kek pun dah betul2 cantik..mesti sayang nak makan kan....so kita pakat2 tgk jelah kek tu ye....hehhehhe...

utk kek aku memang pilih gambar yg no 2....tapi ada sedikit kelainan lah.......dan aku tambah kat atas tu BARBIE DOLL.....yg gaun pink tu....memang cantik dan cute sangat......ni idea dah di ciplak..tapi aku nak jugak ada idea aku sendiri..hehhehhehe.....

dan bagi kanak2 aku akan sediakan CUP CAKES utk meraka....pasti kanak2 akan happy...yelah tgk cup cakes yg colourful lagi.....pasti akan menarik minat kanak2 ni.......tema kali ni...adalah TEMA CERIA.......ceria kat kek tu je..hehhehhehe...nak pakai apa pun tak kisah.......aku kat kedai kek tu dalam 2 jam...dok bercakap pasal kek je...sampaikan anak buah dia kena call boss dia sendiri yg dtg......ni adalah kek yg pertama di tempah kat kelantan.....sebelum ni takde lagi org nak kek mcm yg aku nak...huhuhuhuhu...sedih betul bunyinya.....sedangkan kat KL dah berlambak......tapi takpe.....kedai kek ni adalah kedai kek aku setiap tahun....memang aku tak pilih kedai kek lainlah kat kota bharu ni....aku suka tempah kat MUHIBAH KEK kat tepi KB MALL.....

aku siap bawak gambar lagi....dan semua gambar yg aku bawak boss dia ambik..hehhehehhee...aku cakap....tu berkenan la tu.......huhuhuhu....dia sengih je.......tak sabar rasanya nak tgk..mcm manala agaknya rupa kek tu pada 04.04.09 ni nanti.....





TUNGGU YE
....





4 Comments:

lily lotus said...

mesti cantik ni! can't wait to see...

DatinDiaries said...

Lily :huhuhuhu sis pun tak tahu mcm mana la rupanya nanti...tak sabar jgk nih....hheeee

Unknown said...

kita pakat tengo je la kek tu nnt... dah sayang nak makan

DatinDiaries said...

Shifu :huhuhuhu tu la pasal......lamo keh sayang nak makea pulok..hehhheee...kita pakat kelih deh...