March 30, 2009

KE KL.......

dalam perjalanan ke KL....mcm biasa jugaklah...aku pasti akan singgah beli daging dulu.......

Nasi Goreng Thai ( pedas )....memang sedap la.....tersangatla sedap..yg mak aku sediakan utk aku makan dalam perjalanan ke KL.....huhuhuhu......










Hurmmmmmm sekarang aku berada kat KL....memang banyak benda dan perkara jugaklah yg aku nak kena buat ni.....pagi jumaat aku keluar.....sebelum anak2 aku bangun....kalau anak2 aku dah bangun memang melarat sampai ke tgh harila aku nak bertolak....

yelah tak sampai hati nak tinggalkan mereka.....nak tak nak....aku kena pegi jugak...coz banyak benda yg nak kena aku buat dan beli kat KL ni......aku tak singgah mana2....makan nasi pun dalam kereta....nasi goreng pedas yg mak aku sediakan..hehhehee......sedap sgt....terlalu sedap......aku nak belajar la buat nasi goreng tu.......

perjalanan aku ke KL....alhamdulillah..selamat dan takde apa2 yg berlaku....cuma cuacanya je....mendung.......sepanjang jalan..sampai mata pun mengantok kadang2 tu.,.........cuma kat KL je hujan lebat.....ni pun tak buat list lagi nak beli apa malam nanti......bab2 list ni dr minggu lepas lagi aku rasa...tapi buatnya idak...huhuhuhu.......

3 Comments:

Umi Mia said...

huh..kalau dah dapat resepi nasi goreng tu nanti...tepek kat blog yer..boleh kami cuba pulak...

DatinDiaries said...

Umi : huhuhu sudah pasti dan masti.....hehhehe

Shifu67 said...

tips masak nasi goreng aku... tumbuk cabai lumat2 gaul dalam nasi.. lepas tu baru goreng.... pehhh... tu resepi masa zaman bujang la... hehehe