March 30, 2009

METTING LAGI.....


mcm nilah keadaan bila kami metting pasal program MEGA TT kelantan kali ni...dan sekaligus bagi autrcara majlis harijadi anak2 aku nanti.........nampak cam senang...tapi....ya allah memang memeningkan kepala...hehhehhehe


wah....serius nampak kawan kita saudara Harry Boy ni..hehhehe....walaupun anda tak dapat dtg....tapi semangat dan sepatah 4 kata anda memberi tunjuk ajar dan pendapat amat2 kami hargai......terima kasih ye........

Saudara Ady yg senantiasa ceria hendaknya.....








Kali ni kami adakan meeting skali lagi dgn kawan2 PROPERD KELANTAN ...kebetulan pada hari tu saudara Harry Boy..iaitu PROPERD KUALA LUMPUR pun ada.....ada tugasan kat Kelantan katanya......so kami mcm biasalah....melayan dgn sebaik yg mungkin kalau kawan2 dtg..tak kirala dr negeri mana.....harap anda gembirala dapat bersama2 kami malam tu ye....hehhehe


walaupun kami ahli PROPERD luar ni satu bonus ......tapi kena ingat kami ni AHLI berbayar JUGAK....kalau tak kerana ahli2 luar .....tak meriahlah kan.....lagipun ramai kawan2 kat luar kawasan ni..hehehheeee....so takde perbezaan lah PROPERD KUALA LUMPUR & SELANGOR dgn AHLI2 PROPERD yg lain cuma bagi aku senang je asalkan nama je PROPERD...kita sama..iaitu satu keluarga....takde bezanya tapi kalau yg tak bayar yuran tu lagi....bukannya tak mampu tapi mungkin dah tak nak joint atau tak dapat dihubungi.......yg meramaikan ahli ni pun kebanyakkannya dr negeri2 luar jugak....huh....bab kata pepatah.....PROPERD kan satu keluarga besar PROPERD ada di mana2.....so tak timbul la bab2 tak nak bagi penumpuan pada ahli2 luar kawasan....INGAT ...AHLI LUAR KAWASAN NI ADALAH AHLI BERBAYAR........


HIDUP PROPERD
.....lagipun PROPERD banyak berjasa gak kat aku ni......hehhehhehe.....yelah jodoh aku pun kat PROPERD jugak.....memang sahlah...kita ni semua satu keluarga kan..kan..kan......


oklah....tak payah nak story mory panjang lebarlah bab ni.....buang masa aku je....aku banyak benda nak fikir ni........nak pikir pasal majlis harijadi anak2 aku ni nanti......hurmmmmm...pening jugak kepala aku ni di buatnya......tinggal beberapa hari je lagi ni....pening jugak kepala ni di buatnya......

perbincangan dgn rakan2 yg lain dah di ubah suai dr keadaan asal..ini kerana utk memastikan semua perjalanan aktiviti berjalan dgn baik...dan memikirkan pasal kawan2 dr luar yg pasti akan penat berkonvoi ke kelantan .....memang penat la....yelah lama tu.....ambik masa 8 jam lah jugak..kalau konvoi ramai2 ni.....

saya sangat2 berterima kasih kepada rakan2 semua yg sudi hadir untuk memeriahkan majlis harijadi anak2 saya ni.....saya betul2 tak menyangka atas sambutan dr kawan2 semua....setakat ni dah 117 buah kereta proton perdana yg akan sertai konvoi......cuma yg merisaukan saya adalah...kalau ada kekurangan kat majlis tu je nanti...huhuhuhu risau gak ni....mcm manala aku nak buat ni....supaya semuanya berjalan dgn baik dan sempurna hendaknya.....




TERIMA KASIH UTK RAKAN2 PROPERD.......saya akan buat list bagi nama2 rakan2 PROPERD yg hadir nanti.......pada next N3 ye...

0 Comments: