March 3, 2009

SUAMI KU......

ni la dia rupa nasi ayam HB aku....hehhehhee......cuma nasi tu ada keres sikit..........hehhehee

ayam yg di perap..memang sedapla sos dia....tapi lupa plak aku nak tanya dia ....apa resepinya.....hhehehe......

ni plak...masak sup ayam........ada kaki ayam lagi.......,hehhehhehehhe....sedap tu..

kita goreng ayam dulu.....hurmm......baunya sungguh harum semerbak alam.....fuh.......kat depan2 tak bleh puji....kan perasan plak....

Hi sayang....Gud Morning......hurmmm rajin betul HB aku ni masak kali ni.....kali ni MENU nya NASI AYAM......

aku nak ambik towel kotor pun ...HB aku nak ambik je gambar aku ni....tak kira apa pun....tu pakai baju pinjam tu...hehhehhehhee.......pinjam baju HB aku.....sayang kat u....rindula plak...

hurmmmm...rajin betul makcik kiah ni mengemas......nak tak nak kena buat jugak...huhuhu...

inilah ruang makan yg simple.........hehhehhe.......









Hurmmmmmm....suami ku sememangnya seorang yg tersangatlah rajinnya semasa di dapur...hehhehhehee.....yelah bukan apa.....kita bagi2 tugasla kan..dia masak...aku kemas rumah...hehhehhee......tak tahu kenapa...aku MALAS nak masak...selalunya kalau aku ke KL akulah tukang masak....rajin plak aku buat lauk itu dan ini...tapi kali ni aku ke KL..memang langsung aku tak masak....walau masak meggie pun...langsung aku tak masak...berkemas tu kemasla...kalau tak kemas rumah...rumah dah jadi kapal pecah.....

tak tahu kenapa..ish.....risau gak ni..bukan apa...yelah manalah tahu kan.......ni bulanan punya rutin belum sampai2 lagi ni.....ish.....mcm mana ye......ntah2 esok kot bulanan kembali..hehhehehheh...

tapi kali ni HB aku pun cakap..kenapala aku tak MASAK......biasanya aku suka MASAK.kali ni dia plak yg banyak masak utk aku...dah terbalik plak rasanya.....biasanya HB aku pernahlah masak utk kami makan bersama......tapi kali ni memang MALAS tahap GABAN la.....huhuhuhuhu..

tapi simpton2 ke arah ehem..ehem....belum ada lagi....

8 Comments:

ani_hasrul said...

uiks.... samela kite, asyik makan kedai je....huhuhuh....

Vimmi Yasmin said...

Datin

waLaWeh !!
Dato' yg masak?
he he he

dah ada isi ke ??
dah start malas malasan ni?

dah sampai KB belom ??

Shifu67 said...

emmm... mengikut tilikan nujum pak belalang... kalau kes gini... dah ade le tuuuu.... :)

DatinDiaries said...

Ani : tu la pasal....dah malas nak masak..kan..nasib baikla dpt HB yg rajin kat dapur..huhuhuhu

Vimmi yasmin : hehe semenjak 2 menjak ni memang dia je kat dapur nya...memang bab2 masak sekarang ni memang malas sgt2....

tau nak makan je....nak masak malas..

isinya belum ada lagi la....belum ada tanda2 soal lagila..hehhe

sampai ptg semalam kat KB ni ha..huhuhu


Shifu : alahai pandaila tu menujumnya..hehhehe..takdelah mana ada ala2 ehem..ehem lagi..hurmmm betul ke tok nujum ni...hehhee harap betul la ye,,..hehhehe

ani_hasrul said...

DATO'S MINTAK RESEPI TU,HUHUHUHUH......

DatinDiaries said...

hehhehe...mana tukang masak ni...org nak resepi nih...hehhhee

Dato' S said...

Senang jer tu... Halia, bawang putih, garam, gula, kunyit, tepung jagung, tepung beras @ gandum & telur... tu jer! pastu perap dlm peti ais selama 30 minit!...

Pastu Goreng jer ler...

Selamat mencuba!... huhuhu

DatinDiaries said...

bestnya....sayang..nak lagi bleh.....cuma nak nasi lembik2 ckit....ye....hehehee