March 1, 2009

KEKASIH KU SERU....




keadaan di dalam rumah ini......semuanya barang antik......dan sungguh cantik....


bersama dgn syamina......di depan ruang tamu.....di mana Ayu dan Suri selalu beristirehat...hehhehhhehhehe

congkak pun antik........tapi rasanya cantik lagi congkak kat SPA Q......huhuhuuhuhu....jgn mare....

rajin betul HB aku ni mengambil gambar aku....hehhehehheee.......suasana kat rumah memang amat menyeramkan....tapi aku nak jugak bergambar......ambik gambar sambil dok terbayang muka WARIS.....huhuhuhu




inilah rumah itu......sungguh cantik dan sungguh menenangkan fikiran apabila berada di sini.......didepan rumah tu plak....ada air sungai yg mengalir......memang betul2 tenang lah...

di perkarangan rumah kekasihku seru......










Sesungguhnya aku betul2 berpuas hati...coz dah lama aku nak ke rumah yg di lakonkan dalam drama Kekasihku Seru.....aku betul2 suka rumah kayu yg berbentuk ala2 misteri atau ala2 antik gitu.......

kali ni aku dah betul2 sampai kat situ....dan nanti cuti sekolah aku nak bawak family aku tidur kat sana....sememangnya betul2 menyeronokkan.....walaupun dalam suasana yg amat menyeramkan tapi suasananya cukup tenang.....dan susun atur di dalam rumah itu juga begitu menarik.....memang kena dgn jiwa aku.......

rumah itu terletak di Janda Baik iaitu....tempatnya bernama D'Art Resort.....harga bilik kat sana juga takdela mahal...dan harganya memang berpatutan.....rugi rasanya kalau tak dapat tidur kat sana walau hanya 1 malam.....tgklah nanti cuti sekolah nanti......aku nak bawak anak2 ke sana.....yg paling happy pastilah mak aku...kerana mak aku tak pernah miss tgk cerita kekasih ku seru...dan yg paling ala2 ketakutan tu plak....anak2 akulah......yg takut tgk cerita tu...tambah2 kalau aku sebut nama WARIS lagila dia takut agaknya...hehhehehhee....

tapi apa2 pun aku pasti akan bawak mereka semua ni.....cuti sekolah akan dtg ni nanti.....

7 Comments:

Vimmi Yasmin said...

Datin

dah pernah tido rumah tuh. tp yg kat atas bukit.
serammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!

skrg kalo g pun lepak2 mandi jer!
mmg serammmm sesangat.

KUZA tuh my bestprenz tau!!

DatinDiaries said...

o ye ke...hehhhee...blehla kenal hehhee..

tu la pasal....masuk pun dah nampak cam seram je....

yg atas bukit tu yg belah mana plak....d'art jugak ke......huhuhu...

lily lotus said...

bestnya u sis! tp mesti mcm creepy klau nak tido umah kekasihku seru itu :D

DatinDiaries said...

huhuhu....mesti terbayang2 kat WARIS plak....huhuhu

Aku said...

Datin ... nanti add YM id kat urs boleh? Ada nk tanya sumthing nih...:D

my YM id ... dnur01

Tq.

Umi Mia said...

wah..suka rumah ni suka....cantik sangat....tapi jaga2 aaaa...tido kat situ..nanti WARIS datangggggggggggg...hahahahaha

DatinDiaries said...

Aku : nanti i bagi kat u ye..

Umi Mia : hehhehehhehe...memang cam seram...tapi nampak cam best sgt.......ahhahahhaa WARIS DTG....