March 3, 2009

SHOPPING TIME......

singgah kat Titanic motor......dan pi ambik motor HB aku..utk di baiki...dah bertahun HB aku tak naik motor......

singgah pejabat pos cawangan batu caves jap....jumpa 'bulat' dan tukar alamat surat menyurat.....

hehhehe...tgkla muka aku yg pucat lesi ni....memang dah takde mood dan malas nak make up2 atau berhias mias ni......hehhehhheehe...lain bebor nampaknya...hahahhahhahha

tunggu plak dia pi beli barang2 utk kereta dia........servis kereta la...cuci enjin la......padahal HB aku ni tgh sakit...kesian HB aku kan...yelah kalau nak di buat semua kerja tu memang takde masalah.....yelah hujung minggu balik KB kan...mana la ada masa nak buat semua tu.......hurmmmm

Laksa Penang JJ

kalau ke Midvalley..biasala aku singgahla kat JJ...dan makan Laksa Penang....hurmmmm best sgt....tapi tak habis la....biasanya habisla jugak....lepas makan....shopping la ..apa lagi kan....

tgkla......muka pun dah malas nak make up.....kalau boleh..bangun tido..mandi.....pakai baju....pakai perfume je.....ish satu lagi..pakai seluar....terus keluar....simple kan....









Pagi2 lagi aku dah HB bangun.....HB nak pegi keje dan aku plak nak balik KB.....tup2.......HB tak jadi pegi keje..mayb sebab aku ada kot...tak puas dok dgn aku kot...hahahahahahhaha...

takdelah....HB aku tak sihat....lengannya sakit..badan sakit2 gitu....so pagi2 lagi kami berdua pegi klinik kat Batu Caves tu....lepas makan ubat...dan aku mcm biasa jugak..tukang urut peribadinya..huhuhu..tak kira di mana berada.......

lepas tu pi plak jumpa kawan dia 'bulat' namanya......dan terus tukar alamat baru...dah tak pakai alamat yg lama utk surat menyurat........takde maknanya nak buat alamat rumah lama..menyusahkan nak kena ulang alik ambik surat plak....hehhehhehe.......

pastu kami pi 'lunch' kat Restoran Sri Ayu Sri Gombak.......suka makan kat situ...coz kat sana memang banyak pilihan lauk pauk..ulam-ulaman dan mcm2 lah ada.....lepas perut pun dah kenyang....aku tgk kat atas tu..langit memang dah hitam pekat...tunggu nak curahkan air je...aku teringat kat cadar aku yg tgh jemur tu...siap aku singgah rumah utk angkat kain dulu..pastu keluar balik..nasib baiklah rumah aku ni dalam KL je..kalau tak memang jemur kain tak kering2 la gamaknya...

so tibalah masanya utk aku bershopping...nak kata sakan tu takdelah...tapi berhabis jugak la..hehehhe....bukan banyak pun ...tapi adala sikit2....aku beli je apa2 yg patut...dan beli pakaian utk anak2 utk di tinggalkan kat rumah KL..so tak payahla nak bawak baju dr KB ni dtg pakai kat KL....senang sikit...kena beli semua yg baru la nampaknya baju anak2 utk di letakkan kat rumah KL..tapi takdela beli sekaligus.....mati aku dibuatnya...aku beli la sikit2..lama2 jadila bukit...hehhehe.....beli ikut kemampuan je...kan beli2.....time cukup bulan pening kepala...hehhehhee

7 Comments:

ani_hasrul said...

datin,biler n pindah kl ni????

DatinDiaries said...

Ani : hehhehhe tak tahu lagi las...tgk dulu gano2....

pB said...

pagi hari buto , pB konfius


Mok Datin ni dok KL kor dok Koto Baru ..????

DatinDiaries said...

pB : gak eh.....konpius pah ceros nih...

loni dok kb doh la...

lily lotus said...

eee..suka gak laksa kat jj tu..aroma dia dari jauh dah mewangi..hehe

Shifu67 said...

kat kl beli baju tinggal kat rumah kl, kat kb beli baju tinggal kat rumah kb... memang jadi bukit sungguh lee...

DatinDiaries said...

Lily : tu la pasal....baunya pun dah buat jadi lapar rsanya.........

Shifu : nujum belalang awk tak betul la.waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa