March 5, 2009

SEHARIAN BERSAMA ANAK2....

baru lepas ambik Dik Ya sekolah.......sekarang ni nak menuju ke klinik .....coz 'adik' demam.......




demam2 pun sempat lagi posing ye sayang mummy ni.........

akhirnya berjaya jugak makan ubat..setelah mcm2 janji manis di berikan..hhehheheee








Anak kembar aku baru je habis peperiksaan...sekarang dia org dah darjah 1....cepat rasanya masa berlalu..dah besar anak2 aku ni.....dan yg bongsu masih kat PRA lagi.....lepas ambik kembar barula aku pegi ambik Dik Ya plak......

lepas tu aku bawak anak aku 'adik' ke klinik....demam hari ni..mungkin semalam kena hujan kot....dia mengadu pedih2 mata.....dan aku terus bawa anak kesayangan aku ni pegi klinik....jumpa dgn doktor yg aku bersalin tu dulu....ke tiga2 anak tu aku bersalin dgn doktor yg sama....so segala liku likok semuanya dia tahulakan .....dah memang bersalin dgn dia....nak tak nak serah jelah.....huhuhuhu.....yg pasti aku memang berpuas hati bersalin dgn doktor tu....dia seorang pembersih...cermat...dan aku memang cukup selesa...lagipun dia memang seorang doktor pakar...

sampai je rumah.....mcm biasala nak bagi ubat kat anak aku yg sorang ni memangla susah......bukan main aku puji dia....dia bagusla...senang nak makan ubat la...dan mcm2 gayalah aku ni...akhirnya berjaya jugak dia makan ubat......huhuhu...walau dah

0 Comments: