March 5, 2009

ARGHHHHHHHH......

sayang.....sesungguhnya Bby (jgn gelakkan aku plak......) amat sayang dan cintakan u.......hurmmmm betul ke???? hehhehheh.......tapi memang betul lah i memang sayangkan u.....anak aku pernah tanya aku...kenapa papa panggil mummy baby...kan mummy dah besar....hhhuhuhu mcm mana aku nak jawab ni......










Aduiiii...kenapala hari ni amat membosankan......tak tahu apa nak buat la....dr ptg tadi sampai ke malam ..aku tak keluar2 dr bilik.....yelah ayik dok layan tenet je kejenya.....

pagi tadi aku breakfast nasi 'berlauk gulai ayam',,hhehehhe yelah dah perut melayu kan..memang tak bleh tak makan nasi......pastu mcm mana ni...takpe......tunggu nanti aku rajin nak diet dululah ye....nanti adala tu masa yg sesuainya nanti......lepas je hantar anak sekolah..aku singgah kat SPA Q kejap...selesaikan apa2 yg patut.....tapi masih banyak lagi kerja yg nak kena aku buat....akaun pun belum buat lagi....penyakit 'M' aku memang melanda kaw2 sekarang ni.....huhuhuhu......

jam 1.30 aku keluar ambik anak2 sekolah..dan terus ke pasar jap...beli lauk pauk yg dah nak hampir kekeringan gitu...pastu...makan lagik.....then terus masuk bilik......anak aku 'adik' ni dr tadi lagi tidur.....dia demam hari ni....lepas bagi ubat tadi dia terus tidur.....aku tak nak kejutkan dia.....biar dia tidur puas2.....lagipun dia kurang sihat..tapi badannya dah semakin ok sikit dr tadi....takdela panas sgt..cuma baru2 nak demam.......balik sekolah tadi terus aku bawak pegi klinik......tak nak demam tu melarat..kan aku jugak yg susah.......

esok HB aku balik....hurmmm..tak sabar la plak....rindula plak kat dia......bila dok jauh2 mcm ni..tau plak rindunya...tapi bila ada kat sebelah ni..asyik nak 'berkengkos' je kerjanya.....yelah nak buat mcm mana...aku ni kan manja (ngada2)..hehhehe...yelah nak manja dgn siapa lagi kalau bukan HB aku yg terchenta ni...sorang ni je HB aku ni....hehhehhehehe.,.mestila nak bermanja2an gitu..hehhehhehe...lambatnya nak tunggu esok...tak sabar la plak....hehhehe...tapi tak bleh buat apa pun........waaaaaaaaaaaa.................hehhehehe

sekarang ni..nak kata aku dok terfikir pasal perancangan majlis harijadi anak aku nanti pun tak jugak.....hhhehehe...ntahlah malas pikir lagilah..pikir ckit2 je dulu......tgk penyakit 'M' dtg lagi....pastu kelam kabutla nak pikir.....takpe dun wory..semuanya dah ada dalam kepala apa yg nak kena buat dan apa yg patut aku buat......satu persatu selesaikan.....tak perlu nak gopoh-gapah ( wah ayat kemelayuan gitu ) .....slow n stedy...hehhehe....adala tu yg aku nak buat...takpela nanti kita kongsi bersama ye...segala idea dan perancangannya nanti.....

2 Comments:

pB said...

pasangae jarok jauh lar nie ...

Dato' S said...

I love U too lah... muachhhh....