March 5, 2009

FUH.......PENING....PENING.....











Hurmmmmmm.....memang bulan ni memang bulan pening kepala kot.....aku ni memangla jarang nak sakit kepala.....tapi kali ni memang sakit kepala tak henti2...tapi takdela sakit kepala ala2 nak pecah kepala...huhuhu...ala pening2 manja gitu........hehhehe.......


mana tak pening...yelah bulan ni je memang banyak perkara yg nak kena aku buat....fikirkan...dan mcm2 lagilah......dan kalau takde apa2.....dalam bulan ni jugaklah SPA Q akan bertukar tangan......aku nak dok kat rumah besarkan badan je dan bagi tumpuan sepenuhnya kat HB dan anak2 tersayang...hehhehhehee...lagipun ada banyak benda yg nak kena aku uruskan...aku rasa dah sampai masanya aku nak tukar selera....nak dok kat rumah je..dan manalah tahu kan kot2 satu hari nanti...... kalau ada rezeki plak...aku akan bukak lagi SPA Q......kerana aku memang minat dalam bidang kecantikkan iaitu mempunyai SPA hak aku sendiri..tak nak kongsi2....takde maknanya nak kongsi2 ni...nanti pening kepala....kan mula2 ok..lepas tu kalau partner buat hal ..kan menyusahkan kita.....ramai kawan2 aku yg bukak SPA kat KL...mcm2 nak kena lalui...biasala nama pun adat org berniaga....takde liku2 nya..tak meriah jugak berniaga ni...takde cabaran org putih cakap...hehhehee


dan dalam bulan ni jugak aku bersama HB terchenta aku ni nak ke Tasek Kenyir ....ala nak berdua2an gitu.....nak tambah anak2...kenala pegi tempat yg ala2 sunyi sikit......hahahhahaha...takdelah ...kami ada aktiviti bersama rakan2 di sana....tu nanti bila tiba masanya barulah boleh nak story mory....mayb hujung bulan ni kami akan ke Tasek Kenyir selama 2 malam sahaja....


dan dalam bulan ni jugak aku nak kena uruskan atau buat persiapan utk majlis harijadi anak2 aku...nak kena uruskan khemah....makanan....hadiah2 utk di berikan kepada kanak2 yg dtg....segala bagai perhiasan harijadi....berbincang dgn pihak rumah anak2 yatim....dan sekolah anak2 istimewa.....ish banyak jugaklah benda yg nak kena aku buat ni....pening kepala jugak ni aku nak buat sorang2 ni.....hurmmmmm...HB aku plak yelah kita org ni kan bercinta jarak jauh.....dia balik kejap2 je bolehla dia tlg apa2 yg patut dulu.....tolong uruskan aku dulu la yg penting...hahahhahhahaa...baru boleh urus hal yg lain....


ish......bab kata pepatah memang banyak benda la yg nak kena aku buat dalam bulan ni ....memang agak memenatkan jugakla.......nak kena buat persediaan semua tu.....hurmmmm..takpe demi utk anak2 tersayang mummy akan buat sampai pengsan...hehhehehee

6 Comments:

Vimmi Yasmin said...

Datin

bukak la Butik Cafe aka SPA Q kat KL. Kat sepanjang Jln Kuching & Jln Ipoh tuh ok per!

Iskk IskkK
Asyik penin penin ni ..ke dah ada ISI?
hehehehe

G Tasek Kenyir tangkap gambar bebanyak! Cantik kat sana!

Makan apa hari ni ??

DatinDiaries said...

mestila ada ini.....isi perut...hahhahahhahhaa

insya'allah dalam perancangan lagi nih...hehhehee nak bukak ala2 kopitiam kat KL......

pening coz banyak duit nak keluar ni..hahhahahhahhahahhahaa......

ah a hujung bulan nak Tasek Kenyir plak.......

makan nasi BERLAUK.....lauk ayam gulai...hurmmmm sedapnya....

pB said...

ada kenal Mohariza ker ??

DatinDiaries said...

siapa tu...????

lily lotus said...

siannya u..kalau dekat boleh tolong ;)..apepun all the best untuk preparation yer..ur kids are so lucky!

DatinDiaries said...

Lily : memang nak kena buat persediaan yg rapi dan betul2 la ni...jemputannya ramai sgt..tapi tak tahula dia org dtg ke tak..hehhehehhe...

ni belum mulakan lagi dah pening dah..

kalau lily sudi.....sis nak jemput lily dan family jugak dtg....bila lagi kita nak kenal2 kan...harap sudi dtglah ye..