March 10, 2009

SANTAI ...BANZAI.......


nilah dia kawan baik aku masa sekolah rendah dulu..tiap2 pagi aku makan kat kedai dia....lepas hantar Dik Ya terus makan kat depan tu...

hurmmmmm bestnya nasi berlauk ayam gulai ni....tiap2 hari aku makan ..heheheehe...

hantar anak sekolah....terus makan kat depan tu je 'nasi berlauk'....memang sedap sgt2...


ptg tu aku bersama HB ....minum2 kat Hayaki....coz ada perbincangan utk Majlis Harijadi puteri2 aku....dan juga MEGA TT yg akan dibuat pada hari tersebut......







Hheehehee..ntah apa2 la aku punya tajuk kali ni..huhuhuhu..tak kisahlah apa2 pun janji bahagia....ko guano Shifu..hheehee

hari ni tak banyak banyak benda yg aku buat dan takde yg menarik utk di kongsi...tapi di sebabkan ini adalah diaries aku...so aku nak kena catatkan segala apa jua aktiviti yg aku buat..tu kalau aku dah betul2 ada masa la....hujung2 bulan ni la kalau aku nak bz tahap gaban pun.....

seperti hari yg lain jugak aku kena hantar anak2 sekolah....pastu makan...pastu aku masuk SPA sekejap..( ada lg ayat SPA ).....hehhehehhe...ada benda yg nak kena aku uruskan la.....

4 Comments:

Shifu67 said...

oooo ni kedai nasi belauk depan tadika smart readers kan.... pehhh... gulai ayam tu... melelehhhh

DatinDiaries said...

Shifu : ah a..tepat sekali tekaan anda itu...memang sedapla nasi berlauk kat situ..

Shifu67 said...

gulai ayam yg cam gitu rasanya tak banyak org jual... bangkali ni gulai resepi ori kelate kot... kawe selalu makan gulai ayam yg cam gitu kat jalan telipot... dan rasanya ni kedai kedua kot yg jual gulai ayam cam gitu.... kuahnya pekatt... likattt.... (ala2 AR Tompel dlm citer ahmad albab)

DatinDiaries said...

Shifu : saya baru je tahu siapa yg membuat gulai tu..rupa2nya kawan saya jugak.....pandai dia masak...memang sedap gulai ayam tu.....cubala makan..sedaplah....