March 10, 2009

SELAMAT TINGGAL SAYANG KU......

aku sibuk dok berkemas..dia plak dok sibuk buat kertas kerja bagi Birthday Party dan MEGA TT utk kelab PROPERD KELANTAN....huhuhuhuhuhuhuhu.........

betul2 berselerak la kat dalam bilik ni.......selamat tinggal sayangku SPA Q..

huhuhuhu......barang2 yg dah aku siap kemas kini.......waaaa..nak nangis pun ada ni...

segala khazanah aku yg ni..di tinggalkan sebagai sejarah ETERNAL SPA......

jap lagi dah tak perlu turut perintah lagi dah...hhhehhehhe.......kak u pasti akan merindui kamu semua...kerja rajin2......jgn suka ponteng kerja....gud lux..

bilik aku dah kosong...cuma tinggal apa yang sepatutnya jadi KENANGAN TERINDAH kat situ......sedihnya ....


barang2 bersepah....yelah aku hanya ambik barang2 yg perlu je....


facial room...

sauna room.............thai herba steam sauna.....

bahagian utk rambut....


ini adalah ruangan reception.....

Eternal Beauty & Spa........
hari terakhir aku kat SPA Q.......sebelum aku melangkah keluar....aku ciptakan kenangan yg terakhir kat situ.....hurmmm...







Waaaaaaaaaaaaaaaaaaa...............sedih memangnya sedih...terlalu banyak kenangan aku bersamanya....selama 3 tahun aku bersama ....dan kali ni aku terpaksa melepaskannya......walaupun berat hati aku nak melepaskannya....tapi aku cuba juga kuatkan semangat ku utk aku lupakan segala kenangan aku bersamanya........apa yg boleh aku katakan aku terlalu sayangkan SPA Q yg terpaksa aku lepaskan.....

dan bukan senang utk aku lepaskan SPA Q.....aku tgk jugak mcm mana org yg nak mengambil alih SPA Q...kini SPA Q sudah menjadi milik org lain.....tapi masih milik aku lagi la dalam masa 5 bulan ni...cuma management baru la yg uruskan sekarang ni......

aku terpaksa mengundur diri..kerana aku ingin banyak masa bersama HB dan anak2....aku telah membuat keputusan yg agak besar dalam hidup.....aku melepaskan SPA Q yg aku usahakan dgn titik peluh aku sendiri dan kini sudah menjadi milik org lain....tapi apa pun aku kena tabah....mula2 memangla rindu dan sedihkan...harap lama kelamaan semuanya akan baik...kemungkinan aku akan berpindah dan terus tinggal di KL.....nak mulakan hidup baru...dan lebih rapat atau senantiasa berada di samping HB terchenta aku ni......

mungkin dalam masa terdekat ni aku akan berpindah ke KL.....buat masa sekarang aku tak terfikir lagi nak buat apa...cuma aku hanya merancang nak bukak kopitiam..insya'allah kalau ada rezeki aku di KL......aku akan lakukan.......cuma buat masa sekarang aku nak rilex je kat rumah.....dok dgn anak2....dan di sisi suami......semoga keputusan dan pengorbanan aku ini di hargai hendaknya.........

ini adalah satu keputusan yg amat besar bagi aku.....yg mana aku telah lakukan dalam hidup aku...semata2 aku ingin senantiasa bersama.......

oklah aku dah nak tutup cerita pasal SPA Q......aku dah tak nak cakap pasal SPA Q lagi........

4 Comments:

Shifu67 said...

meninggalkan apa yg telah dimulakan... emmm, memang keputusan yg besar....
memulakan yang baru... juga keputusan yg besar.... tapi kawe rasa, kalau buka kopitiam... nampak macaam sesuai gak tuu.... (sesuai dengan selera tuan kopitiam... hehehe)

DatinDiaries said...

Shifu.......sebelum tu bagu Dushhhhh...dulu....hehhehee
memang amat berat utk meninggalkan sesuatu yg kita usahakan dan mulakan seorang diri....tapi apakan daya...TEMPAT ISTERI ADALAH DI SISI SUAMI.....waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Shifu67 said...

berkat & bahagia rumahtangga hendaknya.... aminnn

DatinDiaries said...

amin...ya rabbal alamin....