March 11, 2009

BENGANG GILER...










Haaa ni plak bab topic bengang...tapi memang bengang tahap gaban jugaklah...

hari ni dahla panas terik....plak tu....mcm biasala aku dok melepak kat rumah....aku dah mula buka kebun..luas jugakla tanah aku kat depan rumah aku ni......aku ingat nak bukak je ladang tanam anggur..huhuhuhu.....jadi pengusaha anggur jelah utk setahun dua ni..hehhehee.....

bila kat rumah ni plak..baru la aku tahu betapa bosannya....dok kat rumah je...minda pun tak terbukak..huhuhu...nak kerja..huhuhuhu tak nak.........aku nak dok kat rumah je...bila buah anggur aku ni menjadi aku nak pasarkan kat pasaran antarabangsa plak.....waaaaa.....ni memang tahap bosan dah ni...saje je nak releasekan kepala aku yg tgh bengang giler kat Hotel & Resort D'..........
ada ke patut aku call berpuluh2 kali ingatkan nak buat reservation bilik utk jumaat ni...tapi tak di angkatnya phone..pelik jugak..tak kanla hotel ada time mcm office hours jugak....tak nak angkat phone..nak kata tak dengar rasa cam tak munasabah plak...tak kan kat reception tu takde staff..huhuhu pening aku memikirkannya....

dahla esok aku nak ke KL...dan lusa aku nak ke tempat itu.....tapi bleh plak tak angkat phone..mcm mana aku nak buat ye...nak pegi main redah mcm tu je ke...senang2 aku ambik je bilik yg ada kat situ je...yg mana2 ada kat situ....senang cerita..kalau dah takde bilik sangat..balik je terus....lagi senang cerita..tapi nak la jugak aku merasa tidur kat rumah KEKASIHKU SERU tu...tapi kenapaaaaaaaaaaaaaaaaa la..plak tak angkat phone.....berpuluh2 kali aku call tapi memang takde org angkat pun...ntah2 kena makan kat KEKASIHKU SERU kot....huhuhuhu...mcm2 hal la.....

ptg tadi keluar ambik kereta kat bengkel...ok aku berpuas hati jugaklah dgn cara kerjanya tu....lagipun bukan banyak sangat pun yg nak kena buat.....tu yg cepat siap tu.....3 hari je.....dah siap.....hurmmmmm.....

tapi apa yg pasti yg membuatkan aku ni bengang giler adalah pasal pihak Resort ni ..KENAPALA TAK ANGKAT PHONE......atau ada sesiapa yg boleh tolong saya ke...bagaimana caranya utk saya hubungi Hotel & Resort D'Ark tu.......huh......

Vimmi Yasmin u tahu tak mcm mana nak buat..puas i call tapi tak angkat2....hurmmmm

6 Comments:

VimmiYasmin said...

datin

laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
kenapa tak sms tadi
tadi dok lepak ngan Kuza berjam jam
sembang gak pasal D Ark.
Nanti esok saya cuba usahakan.

DatinDiaries said...

la ye ke.....blehla nak bergambor dgn artis ni..huhuhuhu..
memangla saya call berbelas2 kali..tak di angkat nya jugak..suruh je KUZA tu jadi Ayu balik...hhehhehe

Unknown said...

senang je... esok pegi KL, pegi la kat situ... bagi tau kat diorang.... "tolong angkat phone pasal saya nak call"..... hehehe

DatinDiaries said...

Shifu.....VM jom kita bagi dushhhhh dulu kat dia...huhuhuhu.....nanti saya akan bukak n3 pasal jemputan birthday anak2 saya ye....jemput semua skali hadir

Unknown said...

Salam kenal Da...
Buduh la resort tu kalau macam gitu. Orang nak bagi bisnes, dia orang tak nak lak. Harap datin dah habis bengang.
Anyway... salam kenalllllll... opah add link dating ek?

DatinDiaries said...

Opah : tu la pasal pelik jugak..berbelas2 kali call tapi tak diangkatnya...atau memang dia ada caranya tersendiri kot..yg saya tak tahu..huhuhu...
bengang dah settle dah..hehhe

salam kenal jugak ye Opah..