February 10, 2009

TUDUNG...OH TUDUNG.........

Hurmmmmmmmmm.....nampak lagila bulat kan....tak tahula bila nak kurus2 ni......makin kembang adalah...hahahhahha...tapi HB aku cakap dia tak nak la aku kurus.....katanya..tak sukala bunyi tulang temulang ni...betul ke mcm tu......ntahla...katanya lah.......hehhehhehehe

tgh tunggu HB ambik anak bongsu kat sekolah.....

ehem...ehem...ehem......batuk la plak.........

Love u all so much.........

sama je ......papa dan si bongsu ni...sama2 suka bergaya dan bergambar.....hehhehehhee....si kecik kat blakang tu sempat lagi posing......huhuhuhu..dah la buat muka mcm tu...rasa cam nak cubit je.....huhuhuhu








Emmmmmm...hari ni terasa la plak nak pakai tudung....huhuhuhu.....testing...testing......ada maksud tersembunyi ke....atau segala TER ke.....harap maklumlah ye.......

hari ni memang banyak plak kerja yg aku nak kena buat ni......pi KWSP...dan mcm2 lagilah uruskan pasal SPA aku tu......urus apa2 yg patutlah......rasa nak BERSARA pun ada...nak dok kat rumah jaga anak2 je...dan hantar anak2 sekolah ..balik sekolah...kan best...tak pening kepala nak pikir itu dan ini...pikir hal anak2 je.....penat pun penat berulang alik je......hurmmmmmm mcm mana ekkk...masih tgh berfikir lagi ni....

HB aku cam nak gelakkan aku je...tapi takpe...dia nak aku terus je pakai tudung..........takpe nanti tunggu dia belikan banyak2 dulu ye...pastu aku pakai la.......hehhehhehheee

5 Comments:

ani_hasrul said...

lawa ler awk pakai tudung.....

DatinDiaries said...

huhuhu...ikhlas ke punya puji-pujian ni...hehhehee

ani_hasrul said...

mmg ikhlas ler,x main ler ampu2 nih....heheheheh

Dato' S said...

a'ah ani.. saya setuju dgn kenyataan awak tuh!...

DatinDiaries said...

hurmmmmmmm