February 10, 2009

IKAN BAKAR.....

Raja Ikan Bakar..........

apasal nampak lain je u ni......sekarang ni gaya bergambar dah jadi mcm i kan..ala2 cover dagu gitu.....huhuhuhu...tapi jgn marah org cakap i ni dagu 'cucuk' tau......hahahhaha gila betul tukang fitnah tu ye.....sekarang dagu dah nak masuk 2...tak nak cakap aku 'cucuk' dagu nak jadi 2 plak ke....hurmmmmmm......

anak sulong aku ni dah teringin nak pakai tudung....alhamdulillah...mummynya bila lagi........hurmmmmmm??????

anak aku suka sangat makan 'kerang' tu.....emmmmmm......memang betul2 berseleralah aku tgk anak2 ni makan.......

wah ....makan memang dah tak ingat org kat depan nampak.......memang betul2 menyelerakan...dah makan ikan bakar...tapi budu tetap tak di lupakan...hehhehehhe...samalah kita ye sayang.......nak khawin dgn org 'kelantan' kena la makan budu......

ikan 'jebon'.....dan sotong memang sedap sgt.......

tgklah muka aku yg semakin membulat nih......huhuhuhu......










Teringinla plak nak makan ikan bakar...kebetulan HB aku masih bersama...so kami sekeluarga pegila makan kat Raja Ikan Bakar...tak silap nama tempat tu berek 12 ke apa...hehhehe sorry aku ni nama je dok kat kelantan..tapi bab2 nama jalan ni memang tak tahu sgt la....

kedai tepi jalan je...ikan bakar kat situ memang sedap sgt...fresh2 lagi...yg paling best ialah sotong....dahla sotong besar ......memand sedap sgt...semenjak HB aku ni balik...aku dapat rasakan yg badan aku ni makin naik la..mana taknya asyik makan....makan dan makan je kerjanya....

HB aku sekarang ni pun dah semakin bulat...kalau nak dibandingkan masa mula2 aku kenal dia dulu...kurus je.....mcm tak cukup zat.....hahhahahhahahhaha.........jgn mare ye sayang.....takpe i bagi zat dan vitamin yg banyak kat u...hehhhehee...

apa2 pun i happy bila tgk u dah bahagia sekarang......dah takde beban kan......

3 Comments:

ani_hasrul said...

makan jgn x makan.......huhuhuhuh..........

ani_hasrul said...

farah... lantak la org n cakap pe pun.....

DatinDiaries said...

pasal dah LANTAK org nak cakap apa la...saya buat DERK je ni...hehhehehe...kalau tak dah lama kena SEMBUR balik...huhuhuhu tapi saya tak mcm tu........