February 19, 2009

TAKDER MOOD......

menunggu kepulangan'SUAMI' tersayang esok.........( sorry tak sempat nak kemas lagi ) hehehhehehe.....

tersusun bingkai gambar tu ha.....cuma takde masa nak pi kedai gambar je....memang banyak keje aku ni....segala gambar tu ..aku nak letak kat rumah KL........lepas2 ni la aku buat..bila dah jadi SURIRUMAH SEPENUH MASA.........dalam masa terdekat ni...hehhehhee

candid.......hehehhe sebelah kanan tu....gelas mahal tu tau......'doraemon' gitu...pinjam gelas anak aku jap.....huhuuhuhuu

tak tahu nak guna colour apa hari ni....takde mood nak make up sekarang ni.....kalau boleh nak keluar rumah tan nak make up langsung.......

ni gambar aku tahun 2003 ..hehhehhehe.....gambar ni hasil tangan dr 'sahabat' aku ..iaitu pelukis jalanan kat Bukit Bintang.......

nak turun je rumah hantar anak aku sekolah tadi.....aku terpandang kat pokok orkid aku ni..cantik plak bunganya...colour putih..

mana plak anak2 ikan ni......punyala banyak.......tapi pandai sembunyik2 ye.......hurmmmmm







Huhuhuhuhu hari ni atau semenjak 2 menjak ni memang terasa 'MALAS' sangat2...kenapa ye....nak make up pun rasa cam tak kena semuanya....sampaikan bab kening pun berapa kali buat pun rasa cam sengetla.....hurmmmm dalam erti kata semuanya mcm malasla...penyakit malas aku dah dtg balik kot......
penyakit 'M' ni memang jarang berlaku..tapi kalau ia dtg memang kaw2 punya Malas....huhuhuhu.....tapi bab makan ni berselera la plak....hahhahahahhaa.....takpe2 makan banyak mana pun....HB aku tetap sayangkan aku....hehhehhe ye ke sayang...belum tiba masanya lagi aku nak all out punya diet aku tu......tapi kalau aku buat.....mau buta bijik mata org2 yg dengki dgn aku tu plak....hahhahahhhaa..takperlu aku nak pikir apa yg org lain nak CAKAP atau DENGKI kat aku......
apa aku nak heran.....aku lengkap...dan hidup aku lengkap dan tak susahkan sesiapa.....aku ada SUAMI...ANAK2....BUSINESS...DUIT tapi tak banyakla....cukup2 makan je.....hehhehehhe....hidup aku pun sederhana je....takde mewah2 pun.......dan semuanya.....so apa kehal aku nak ambik kisah pada manusia2 yg dengki kat aku....bukan jadi KUDIS kat aku pun...huhuhuhu...cuma aku kesianla...kenapala SAIKO tu tak puas2 hati dgn aku.......huhuhuhu.....mesti hidup tgh merana ..tu pasal la asyik tak puas hati dgn org.......
oklah kita lupakan je bab hal2 org ni....buang masa je bercerita pasal org2 yg 'GILA' ni....kan tak pasal2 kena tambah kad merah yg dah sedia ada tu plak.....asalkan aku bahagia di samping org2 yg aku sayang......dan aku di kelilingi oleh manusia2 yg menyanyangi aku.....aku hargai semua tu...dan terima kasih kepada semua yg menerima aku...menyanyangi aku....terutama sekali SUAMI TERSAYANG...yg banyak memahami aku.....dan dia lebih KENAL aku siapa.....


* wasallam....

12 Comments:

Anonymous said...

uhukk..uhukk...

Malas ader makna ker? ermmm...

DatinDiaries said...

HUHUUHUHUHU...belum lagi lah.....buat2 tak tahu jelah dulu......

VimmiYasmin said...

nanti kalo dah dok KL for good , boleh lah kita jumpa2 lepak2 makan2! hehehe!

saya suka bawak anak2 g TTWangsa or T.Permaisuri. The lastet tempat main layang2 kat tepi highway tuh!

Cepat2 lah pindah KL!!

Anonymous said...

bestnya ada potret gitu...

DatinDiaries said...

vimmiyasmin......27hb nanti saya ke kl....jom kita jumpa ...minum2 ke..boleh kenal2.....liliy lotus skali....jomla kita pakat2 jumpa nak tak......kalau nak kita arrange cepat2la.....bestnya...

solomolo said...

nk j0in skali!!!~

DatinDiaries said...

boleh...boleh....lagi ramai lagi seronok....apa kata kita jumpa pada 27hb ni......kat mana ekkkk.....sri hartamas ke....atau ada cadangan lain tak......bagi tempatnya...tarikh tu memang saya betul2 free....kita jumpa malam ke......mcm mana????

solomolo said...

0ld t0wn white c0ffee jln yap kwan seng??

DatinDiaries said...

ah a....ok jugak tu.....lagi pun dah lama tak kesana...bolehla kita jumpa nanti ye...jam 10...yg lain2nya mcm mana....saya dtg dr KB tau...jauh ni....jgn tak dtg plak...kita jumpa...ambik2 gambar gitu..

solomolo said...

best2!!!

;)

DatinDiaries said...

pukul 9.00mlm lah plak...awal ckit ekksss...solo molo jgn plak tak dtg ye.....

solomolo said...

insyallah datin kl0 xde ape2 hal, sy j0in skali...
ari tue sy abes kje k0l 8 mlm...
tmpt kje sy dkt2 ngn area tue...

;)