February 19, 2009

SPA Q...


SPA Q....juga di rasmikan oleh Camelia......Thanxs Mimi coz sudi tolong rasmikan SPA Q...


Majalah Nona.....kalau tak silap tahun 2008 kot....lupa lah plak.....thanxs Yna kerana memilih SPA Q kali ni...


sebahagian dalam SPA Q.....









Di mana tempat aku bekerja......SPA Q adalah satu2nya tempat utk aku release tension.....bila masuk je kat SPA Q pasti fikiran aku akan tenang...cuma hujung2 bulan je tak berapa nak tenang.....hahahhahahaha.....biasala hujung bulan adalah hari 'penghabisan stok dalam beg aku'..hehhehhehehe..mana2 yg ada akan di paksa jugak utk keluar...kalau susah sgt nak keluar.....aku tarik je keluar...huhuhuhu...

SPA Q juga adalah sumber inspirasi aku......idea aku.....dan segala susun atur semuanya aku lakukan seorang diri.....tanpa bantuan org lain....setelah semuanya cukup lengkap barulah satu persatu staff aku ambik utk bekerjasama dgn aku.....mereka juga adalah amat penting ..tanpa pertolongan dr mereka..pasti aku akan susah.....

SPA Q adalah segala-galanya bagi aku......susah senang aku bangunkan seorang diri...tanpa meminta bantuan drpada sesiapa.......dan ianya memang hasil dr saku aku sendiri..tanpa pinjaman dr ceti....bank.....maupun segala peminjam2.....hehhehhee.....aku akui terlalu banyak aku melabur dan yg aku korbankan utk bangunkan SPA Q......tak perlu aku bagitau secara detail..cuma cukuplah aku katakan utk permulaan aku habiskan sebanyak.....400++k........bukan senang utk aku lakukannya seorang diri dan keadaan aku waktu itu.....tapi dgn kesabaran dan kesungguhan aku serta minat yg mendalam dalam kecantikkan ini membuatkan aku tak berfikir panjang....janji aku dapat apa yg aku idamkan.....( cuma kurus je takde masa nak diet lagi )...hehhehhehheh

SPA Q adalah business pertama aku...dan aku juga nekad utk memulakan perniagaan aku ni di Kelantan...walaupun banyak dugaan dan risiko yg kena aku tanggung....tapi bagi aku itu adalah adat dalam berniaga.....takde org yg berniaga terus untung....aku juga seperti org lain..iaitu bermula daripada bawah......aku mulakan satu persatu...dan strategi demi strategi aku aturkan utk sampai ketahap sekarang...bukan senang utk di kenali...dan kini SPA Q sudah sebati di Kota Bharu.....bila sebut je nama SPA Q ...ramai yg tahu....SPA itu adalah milik anak melayu.....

SPA Q...... bukan senang utk menjadi senang...dan sungguh mudah utk menjadi susah.....pelbagai cara aku cuba lakukan utk SPA Q....apa yg penting setiap apa yg kita buat perlulah ada KESUNGGUHAN dan yang penting KESABARAN itu amatlah di perlukan.....bersainglah secara sihat...bukan bersaing dgn menutup periuk nasi org lain....ALLAH telah tetapkan rezeki masing2...cuma dgn kepandaian kita saje mcm mana nak uruskan....tak perlu iri hati dgn org lain...malah dgn kejayaan org lain jugaklah kita kena jadikan sebagai contoh...

SPA Q ...aku sememangnya betul2 dan amat menyanyanginya...kerana ...segala yg ada di situ adalah usaha dan titik peluh aku sendiri.......dan sekarang aku betul2 mengharapkan kejayaan demi kejayaan ...bukan senang nama SPA Q nak meniti di bibir pelanggan...kini aku sudah hampir ke arah itu...seperti yg aku katakan tadi..bukan senang hendak jadi senang...dan sungguh mudah utk jadi susah......apa yg boleh aku katakan ....aku sememangnya amat menyanyangi SPA Q...walau dalam apa sekalipun...aku juga tak sanggup tgk SPA Q jatuh....walaupun selepas ini bukan aku yg uruskan..andainya kalau selepas ini bukan aku lagi yg uruskan SPA Q...aku akan tetap menyokong dan tak akan sanggup tgk SPA Q jatuh ketangan org yg tak bertanggungjawab......

SPA Q adalah sebahagian daripada hidup aku....kalau aku mahu melepaskannya....aku akan pastikan aku akan lepaskan pada org yg betul2 bertanggungjawab utk lebih memajukan SPA Q....dan bukan kepada org yg tak tahu nak menghargainya...betapa susahnya aku nak melepaskan SPA Q......tapi tak mustahil kalau suatu hari SPA Q akan jatuh kepada org lain...dan tugas aku waktu itu adalah SURI RUMAH sepenuh masa....melayan karenah anak2 dan menjaga suami dgn sebaiknya......

SPA Q juga telah di rasmikan oleh CAMELIA.....iaitu model dan penyanyi terkenal...aku menjemput beliau utk merasmikan SPA Q...suatu masa dulu......terlalu banyak jugak kenangan manis semasa majlis perasmian........

SPA Q adalah sebahagian dari hidup aku......aku akan tetap menjaganya dgn sebaiknya walaupun selepas ini ...bukan aku DI SITU...........

Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa............sedihnya.........LOVE U LAH ....SPA Q.......huhuhuhuhuhu

14 Comments:

ani_hasrul said...

waaaaaa.....sedih jugak........

DatinDiaries said...

waaaaaa........sedih....ni saje2 je test dulu....nak tahu sama ada sedih ke tak......waaaaaaaa

s0l0 m0l0 + sinGle minGle + s0rG s0rG said...

ape yg sedih nyer?

DatinDiaries said...

ntahla....apa plak yg sedih....saje je test2 dulu..kot2 SPA nak bertukar tangan ke.......saya dah nak PINDAH kl...huhuhuhu...

* ni mcm mana jadi ke nak jumpa semuanya ni 27hb ni....

s0l0 m0l0 + sinGle minGle + s0rG s0rG said...

sayangla kl0 SPA Q tue bertukar tGn..
ape kate datin sur0 0rg yg paling datin percaye mcm pekerja tlg jaga...
n datin pantau daRi jauh...
tiap2 hjg bulan dtgla melawat SPA Q tue..

QASEH HEEDAYAH said...

igtkan spaQ tv tuh.. hee
thanks sis!

DatinDiaries said...

hehehehhehe.....ni SPA Q akak sendiri..

Dato' S said...

I pun ada kenangan terindah gak kat SPA tu ...

Ermmm....

DatinDiaries said...

huhuhuhuuhuu

DatinDiaries said...

huhuhuhuuhuu

cik wanie said...

ala akk,
sayanglah kalau SPA tue berpindah tgn,
wanie setuju dgn sorang mamat yg beri pendapat,
amik seorg pekerja yg blh percaya,
dan akak just pantau dari jauh saja,
sayang lah:)

DatinDiaries said...

sayang tu memanglah sayang...tapi ..mcm mana sekalipun ....kalau melibatkan CASH MONEY ..ni .....kit kena ada jugak...ntahla....akak tgh pikir lagi ni......

Dato' S said...

Tak per, PROJEK terbaru nanti lagi masyukkk!...

Hanya doakan jer semoga datin dilimpahi REZEKI nanti... Insyallah..

Semoga berkat doa dr rakan2 akan mempermudahkan PROJEK terbaru tu nanti, Aminnn...

DatinDiaries said...

insya'allah.....amin.....