February 19, 2009

ARGHHHHHHHHH....TENSION...












Arhgggggggggggggggghhh tensionnya
....kenapala mata ni susah sangat nak tidur....perut plak asyik lapar je kerjanya...kan kalau aku makan kalah plak Enot dgn Malik Nor tu..susah dia org nak carik makan nanti...hehhehhehhehe

nak kemaskan bilik pun.....bilik tak bersepah.....nak tgk album.....hurmmmmm malasla plak...asyik tgk gambar yg sama jugak...apa ye aku nak buat...buat blog jelah....hehhehhee.....lambat la nak tunggu esok ni......esok HB aku balik...yeyyyyy.....seronoknya bolehla manja2 gitu....katanya MAS IDAYU...

seminggu sekali kau dtg membawa cintaku.......cinta yg suci.... seminggu sekali ku di manja-manja dan di sayang dirimu.... duduk berdua di bangku bambo bercanda ria aku bahagiaaaaa......

wah siap nyanyi lagi...nampak sangat aku ni memang takde koje nak buat.....sekarang ni dia tgh main badminton la plak.....katanya bila nak jumpa aku kena ada stamina...hahhahahhahaha...lawak betul laki aku ni ye....apa2 pun aku memang sayang kat dialah.....dia lah satu2nya suami aku nih......kaulah satu...satunya....diantara yg ada.....hehhehe..katanya shela majid la.....

nampaknya memang semakin menjadi-jadila penyakit bosan aku kali ini....lagipun hari ni tak banyak yg aku nak story mory...cuma dok berfikir pasal SPA aku je.....sayang nak tinggal la...lagipun kalau takde aral aku memang dah nak dok kat KL .....sebenarnya jumpa seminggu sekali mcm nilah yg bestnya.....hubungan senantiasa baru dan rindu-rinduan gitu...kan asyik berkepit je siang malam...boring plak dia tgk muka aku ni......huhuhuhuhu..kalau seminggu sekali tu sempatla nak rindu2 gitu..pastu jumpa.....mcm mana ekkksss...nak kena pikir baliklah ni nampaknya.....anak2 dah tidur...lepas makan malam tadi dia org tgk citer KELOWON...terus tertido.....best jugakla cerita kali ni......

aku memang peminat setia pegarah Rashid Sibir tu...kalau cerita yg di arahkan olehnya....atau skrip drnya..pasti...dan pasti jalan cerita nya menarik....dan kebanyakkan jalan ceritanya plak sememangnya ada kaitan dgn kat luar sana...memang cerita betul...dia buatla cerita apa sekalipun..pasti akan menarik..dan aku pasti tak pernah lepas menontonnya.......arghhhhh baru terasa mengantok...oklah nak zzzzzzzzzzz dululah......bubye.....

* oh ye jgn lupa ye kepada kawan2 blogger...kita jumpa pada 27hb ni kat Old Town Yap Kwan Seng...jam 9.00 malam......jgn tak dtg ye....saya dtg dr jauh ni......hehhehhe...yg lain jugak di jemput hadir ye...bagi memeriahkan agenda kali ni.....

8 Comments:

Anonymous said...

Waaaahhh... dah tido eiksss..

I baru balik main badminton ni...huh...

Jgn lupa jemput I kat Airport esok jam 10.00 mlm tau.. huhuhu...

DatinDiaries said...

heehehe...ok sayang..

VimmiYasmin said...

Akak Datin

10pm? alamak alamak!
kena bawak anak anak arnab ni!!
kecoh plak nanti!

solomolo said...

anak2 arnab???

;)

DatinDiaries said...

hehhehe..takpe.....lagi bagus...bawak anak2 lagi meriah.....akak pegi dgn ABG S bwaklah pasangan skali....jgn tak pegi tau.....atau pun pukul 9malam lah ....awal ckit.....anak2 tak bleh lewat sgt...ehehhehe

Anonymous said...

anonymous datin x ajak skali ker???? huhuhuhuhu.......

Anonymous said...

Jgn ajak anonymous... nanti semua kena SAIKO, payah gak...

Tapi jgn risau, kita tak mudah di "saiko"kan ler.. huhuhu...

DatinDiaries said...

hehhehhe...terbuka kepada semua...sape2 boleh dtg.......ingat tau OLD TOWN YAP KWAN SENG....jam 9.00MLM pada 27hb ni yyeyee..