February 25, 2009

SEKOLAH OH SEKOLAH....

memang aku betul2 takde mood lah kali ni.....huh....BOSAN....BOSAN.......

muka tanpa make up.....memang malas tahap GABAN sekarang ni.......huh...takde mood...

nampak sangat mak aku ni tgh menahan kebosanannya menunggu cucu2 nya keluar.....hhehehe











Tugas rasmi berjalan seperti biasa.....sebelah pagi aku singgah dulu SPA Q...sementara aku menunggu anak2 balik dr sekolah...aku selesaikan dulu kerja2 kat SPA Q......hari ni lupa plak aku..kakak ada latihan Gimrama kat sekolah....1 jam lebih jugakla aku kat dalam kereta ni...menunggu sambil sempat jugak aku terlelap....

mengantok sgt2...tambah2 lagi hari ni memang mood aku tarak....sakit hati dan mcm2 hal lah....nak make up pun malas....pakai pun t-shirt je ke SPA....memang betul2 takde mood.....

dalam kereta plak...aku tgh sedap2 dok tido tu.....biasala gangguan mesti ada.....

mak aku dah boring sangat tunggu kakak ni...dia tunggu kat luar je......oklah....aku rasa mengantokla plak......

0 Comments: