February 25, 2009

PENAT OH PENAT.....

ala cutenya rambut dia.......tersimpul rapi .....hhehheee


balik sekolah mcm biasalah jugak.......kena pastikan anak2 akan buat 'homework' dulu.....sebelum dia org nak buat hal dia org tu.......

apa2 pun atas almari tu pun nak kena lap jugak.....kebersihan itu penting walau di mana berada......hurmmmmmmm........sebelum nak kemas atau letak barang2 kat atas tu.....lap2 dulu segala jenis menis debu tu....

ni plak acara membersihkan bilik tidur my Mom plak....hehhehhee.....apa2 atau segala jenis yg tak perlu...di berikan kepada yg memerlukan....biasanya kakak aku yg menjadi mangsa barang2 yg aku tak nak...hehhehhehee.....sampaikan rumah dia pun separuh penuh barang2 rumah aku.....tapi kalau tang baju aku...dia rembat mcm tu je.....huhuhuuhuh....yelah aku nak pakai mcm mana....dah aku pun dah tak muat nak pakai....waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Menu Pertama...........hehhehehe...iaitu UMMI SATAY ...kat Chabang 3 Pengkalan Chepa....hurmmmmmm sedap...

Menu ke 2......hehehhehhehehehehehhee..........simple je lauk...tapi yg mcm nilah yg bestnya.......hehhehheheee











Biasalah..kalau anak dah ramai ....mcm2 karenah la yg ada...ni nasib baik aku ada 3 org je..kalau 10 org tak tahula mcm mana...aku rasa gerenti anak tekak aku ni boleh terkeluar......huh...penat je...nasib baiklah jugak aku ni bukan penyanyi rock...kalau penyanyi rock..gerenti suara aku ni ala2 serak basah gitu....huhuhuhu...

aku biasanya kalau dah ambik anak2 sekolah dan hantar kat rumah..jarang sangat aku akan keluar..malasla..lebih baik aku dok kat rumah je......tgk anak2 buat 'homework'...tgk karenah dia org yg mcm2 hal.....aku kalau ada hal yg berkaitan kat SPA Q barula aku keluar kejap....tu pun kalau ada org yg nak jumpa dgn aku...br la aku keluar....aku lebih selesa dok kat rumah je....takde benda nak buat kat luar sana.....

tapi bukan kat rumah ni rilex jugak......nak kena buat mcm2 jugak....tolong tengok mana2 yg patut hahahahhahahhaa.....kawasn rumah pun....iaitu pokok2 bunga kesayangan aku pun dah lama aku belai......nampaknya semuanya dah mintak nak 'kawan' baru.......kalau bab2 bunga plak aku memang suka beli kat Sungai Buloh....coz kat sana bunga2 memang murah2..terutama skali Orkid...dah la cantik2..murah2 plak.tu....

10 Comments:

Dato' S said...

Best nyer UMMI SATAY tuhh...

Yg daging GERENTI best giler...!

Ari tu kempunan tak dpt Daging, tinggal ayam jer... huhuhu...

DatinDiaries said...

biasa je daging tu......ayam yg sedap....

Dato' S said...

Pulops... huhuhu...

DatinDiaries said...

ye la......

ani_hasrul said...

aik.....Macam merajuk ngn dato's je datin ni.....huhuhuhu

DatinDiaries said...

biasala adat org bercinta.......mcm nilah...hehe

ani_hasrul said...

huhuhuhuh....... mmg betul la ni merajuk ngn dato's??????

ani_hasrul said...

rambut dik ya mac rambut mummy die......huhuhuh.......

DatinDiaries said...

huhuhuhuhu

Nik Nurehan said...

hoho.. x penah mcuba lagik ummi satey. slalunya osman satey :)