February 25, 2009

MANDI OH MANDI.......

memang agak meriah jugaklah dgn suara2 dia org ni....walau hanya 3 org tapi rasa dah mcm 10 org...........waaaaaaaaaaaaaaa........kalau anak aku ada 10 org mcm mana ye.....nampaknya dah tak perlu diet dah aku ni.......automatik kurus...confirm punya lah......hehhehhee



alahai adik...hehhehhehee........sihat nya dia.....hehhehhee...takpe nanti besar kena diet tau.....hurmmmmm









Hurmmmmmmmmm........lepas ambik anak2....lepak kat rumah je...malas la nak keluar.....mcm biasa jugak......update diary kesayangan aku...utk di kongsi bersama pembaca2 kesayangan aku semua....hurmmmmmm..

hari ni memang sakit tekak aku.....mana tak nya....biasala karenah anak2 ni......lepas je dia org buat 'homework'....

apa lagi ....pegi main la....aku tak bagi sgt anak2 main suka2 hati....kalau nak bermain ke apa ke...biarlah dalam kawasan rumah..atau kawasan depan2 rumah ni jela....tak bleh main jauh2...bahaya.....sebagai ibu kenala selalu berhati2....tengok anak2 main kat mana..jgn main lepas je.....nak kena ambik tahu semua tu...walau depan rumah pun.....kena ada pemerhati....semoga perkara2 yg tak di ingini berlaku kepada anak2 aku....dan juga anak2 anda juga......

petang ni nak mandi kat bawahla plak dia org ni.....adala kolam kecik ni.....memang tahan lama...tak silap aku dah 5 tahun kot usia kolam tu...hehhehee.......tapi masih baru lagi dan takde yg rosak pun......yelah dah jaga dgn baik..barang2 apa sekalipun mestila tahan lama kan...

jap lagi nak pi hantar anak2 qiraati plak...fuh memang jadual penuh la aku ni setiap hari........tu tak hantar anak2 pegi belajar menari lagi tu...hurmmmmm.....yg tu nanti2la dulu....bila semuanya dah selesai..aku pun dah betul2 free..bolehlah aku luangkan sepenuh masa utk anak2 aku.......

0 Comments: